eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Przygodziczki (Jezioro)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Przygodzice: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Przygodziczki (Jezioro)
Numer ogłoszenia: 107024 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, fax 062 5927000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Przygodziczki (Jezioro).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia publicznego Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Przygodziczki (Jezioro) obejmuje następujące roboty: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych, nieulepszonych - 3070m2, - wyrównanie profilu poprzecznego kruszywem kamiennym przy użyciu układarki - 52,575m3, - skropienie podbudowy emulsją asfaltowa w ilości 0,7kg/m2 - 3360m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej st II grubości 4cm - 3360m2, - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10cm - 435m2, - umocnienie poboczy na szerokość 0,5m obustronnie warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie grubość4cm - 975m2, - umocnienie poboczy na szerokość 0,5m obustronnie warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie grubość 10cm - 145m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : SIWZ, Przedmiar Robót, Projekt Budowlany

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogę wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) oraz spełniający wymagania określone w SIWZ. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawy, którzy : a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali jako generalny Wykonawca lub partner konsorcjum co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia-każda o wartości brutto nie mniejszej niż 70% zaoferowanej ceny, - dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia : rozkładarka mas bitumicznych-szt.1, równiarka samojezdna-szt.1, wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min.30t-szt.1, walec statyczny samojezdny-szt.1, samochód samowyładowczy-szt.1, wibrator powierzchniowy-szt.1, skrapiarka ciągnikowa lub samochodowa-szt.1, szczotka ciagnikowa lub samozbierająca-szt.1, walec wibracyjny ogumiony-1szt. c.znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenie i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - każda o wartości brutto nie mniejszej niż 70% zaoferowanej ceny, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje Wykonawca. W załączeniu kopie dokumentów potwierdzających formę dysponowania. 5. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności. 6. Wypełniony Formularz Oferty. 7. Wypełniony Kosztorys Ofertowy. 8. Parafowany i podpisany wzór ogólnych warunków umowy. 9. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mają być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl/index.php?pid=226

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek - osobiście - Urząd Gminy w Przygodzicach, 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2, I piętro, pokój nr 11, - lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji wynosi 10,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przygodzicach, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oosby uprawnione do kontaktów z oferentami: 1. W sprawach procedury przetargowej- mgr Lucyna Koczorowska-Inspektor ds. Zamówień Publicznych, Urząd Gminy w Przygodzicach, I piętro pok. Nr 11, tel. 0625927722 wew. 123, e-mail:zampubliczne@przygodzice.pl 2. W sprawach przedmiotu zamówienia:Marek Duczmal-Inspektor ds. Inwestycji, Urząd Gminy w Przygodzicach, Plac Powstańców Wlkp.2, I piętro pok. Nr 11 tel.0625927722 wew.134

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.