eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część I, II, III z dnia 12.08.2009 r. i część IV z dnia 11.08.2009 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Warszawa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część I, II, III z dnia 12.08.2009 r. i część IV z dnia 11.08.2009 r.
Numer ogłoszenia: 106779 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6549192, faks 0-22 8909211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część I, II, III z dnia 12.08.2009 r. i część IV z dnia 11.08.2009 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część I, II, III z dnia 12.08.2009 r. i część IV z dnia 11.08.2009 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część I z dnia 12.08.2009 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. EFEKT Sp. z o. o. - Budowa i Naprawa Dróg, Ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 931093,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 956287,00

  • Oferta z najniższą ceną: 956287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 956287,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część II z dnia 12.08.2009 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Ogrodniczo - Drogowych, Michalina Sawicka, Ul. Szwedzka 9, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1427972,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1427642,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1427642,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1427642,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część III z dnia 12.08.2009 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. EFEKT Sp. z o. o. - Budowa i Naprawa Dróg, Ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 943975,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 967155,60

  • Oferta z najniższą ceną: 967155,60 / Oferta z najwyższą ceną: 967155,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające do umowy nr NDZP/43/PN/30/09 - część IV z dnia 11.08.2009 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp.j. - Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, Ul. Dobra 6 lok. 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 913659,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 915403,50

  • Oferta z najniższą ceną: 915403,50 / Oferta z najwyższą ceną: 915403,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na Wymianę nawierzchni chodników w ulicach m. st. Warszawy zostały zawarte następujące umowy: 1) umowa nr NDZP-43-PN-30-09 - część I z dnia 12.08.2009 r. z P.P.U.H. EFEKT Sp. z o. o. Budowa i Naprawa Dróg, ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa; 2) umowa nr NDZP-43-PN-30-09 - część II z dnia 12.08.2009 r. z Zakładem Robót Ogrodniczo - Drogowych, Michalina Sawicka, ul. Szwedzka 9, 05-230 Kobyłka; 3) umowa nr NDZP-43-PN-30-09 - część III z dnia 12.08.2009 r. z P.P.U.H. EFEKT Sp. z o. o. Budowa i Naprawa Dróg, ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa; 4) umowa nr NDZP-43-PN-30-09 - część IV z dnia 11.08.2009 r. z Zakładem Usług Brukarskich ADROG Sp.j., Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 lok. 14, 00-388 Warszawa. Powołana w Zarządzie Dróg Miejskich Komisja stwierdziła konieczność pilnego wykonania robót związanych z wymianą nawierzchni chodników w n/w ulicach m. st. Warszawy: - ul. Anielewicza odc. al. Jana Pawła II - ul. Okopowa (str. południowa); - ul. Księcia Janusza odc. ul. Górczewska - ul. Obozowa; - ul. Grójecka odc. ul. Niemcewicza - ul. Daleka; - ul. Chłopickiego odc. przejazd PKP - ul. Ossowska; - Pl. Hallera; - ul. Batorego odc. ul. Boboli - ul. Wiśniowa; - al. Niepodległości odc. ul. Wiktorska - ul. Dąbrowskiego; - ul. Cierlicka odc. rondo Kościuszki - rondo Lalki; - ul. Kasprowicza odc. ul. Oczapowskiego - ul. Podczaszyńskiego; - ul. Andersa odc. ul. Muranowska - ul. Świętojerska. W chwili obecnej stan techniczny chodników na ww. odcinkach ulic, z uwagi na występujące liczne spękania, nierówności, ubytki i koleiny, zagraża bezpieczeństwu komunikacyjnemu użytkowników ruchu i wymaga natychmiastowej naprawy. Naprawa polegać będzie na wymianie nawierzchni chodników wraz z nawierzchnią zjazdów stanowiących ciąg główny chodnika, poprzez rozbiórkę nawierzchni wraz z obrzeżem-krawężnikiem, odtworzenie podbudowy wraz z opornikami drogowymi, regulację urządzeń podziemnych oraz ułożenie nawierzchni z odpowiedniego materiału prefabrykowanego na posypce cementowo - piaskowej. W związku z powyższym konieczne jest udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowym Wykonawcom robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.