eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Radom: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 106746 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70336 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 483655801, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w Specyfikacji rzeczowo-finansowej stanowiącej załącznik nr 2 do siwz. 2. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym mają mieć zastosowanie. Produkty zaoferowane przez Wykonawcę muszą być oznakowane znakiem bezpieczeństwa CE. 3. Zamawiający zobowiązany jest, zgodnie z §5 ust. 17 umowy z dnia 21.05.2012 r. zawartej z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A., do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (w szczególności tonerów do drukarek) zalecanych przez producentów sprzętu. W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A., dla materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz w pozycjach od nr 1 do nr 3 Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych produktów oryginalnych, zalecanych przez producentów wymienionych tam urządzeń. 4. Dla pozostałych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz, niewymienionych w ust. 3, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania fabrycznie nowych produktów równoważnych, charakteryzujących się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, a także posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne, firmowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, parametry w zakresie funkcjonalności, wydajności i jakości wydruku. 5. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których są przeznaczone. 6. Jeżeli w trakcie eksploatacji dostarczonych produktów Zamawiający stwierdzi, iż ich wydajność, jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub wymagań producentów urządzeń, do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy autoryzowanemu serwisowi producenta sprzętu. W przypadku stwierdzenia przez serwis, że powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego sprzętu oraz kosztami wymienionych części i naprawy zostanie obciążony Wykonawca. 8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe. 9. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w załączniku nr 2 do specyfikacji są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający może dowolnie zmienić ilość zamawianych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia w stosunku do ilości określonych w Specyfikacji rzeczowo-finansowej oferty, w ramach limitu posiadanych środków finansowych. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie. 10. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji recyklingu od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych. Zużyte materiały będą przekazywane Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 12. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K. Borkowski, K. Mirowski Sp. J., al. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105677,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68594,64

  • Oferta z najniższą ceną: 68594,64 / Oferta z najwyższą ceną: 166283,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.