eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Stargard Szczeciński: Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 106521 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75685 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot i zakres robót Przedmiotem inwestycji jest wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót obejmuje : 1 - Wymianę odcinka sieci wodociągowej w ul. Światopełka- Drzymały. (W1-H8) O 160 mm PE 100, PN 10 SDR 17 odcinek 1156,00 mb 2 - Wykonanie przepustu przez rzekę Mała Krąpiel: - w rurze osłonowej na płozach typ L o łącznej długości 7,6 mb 3 - Wymianę przyłączy wodociągowych w ul. Światopełka-Drzymały (wg. projektu). O 40 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 769,23 mb O 63 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 12,60 mb O 90 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 26,00 mb O 110 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 9,50 mb 4- Wymiana hydrantów zewnętrznych nadziemnych 8 szt. hawle dn80 o wydajności 10m3/s Ważne! 1) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym za wykonane roboty powinien przewidzieć nieznaczne ewentualne zmiany w przebiegu sieci które mogą wyniknąć na etapie realizacji zamówienia. 2) Zamawiający zwraca uwagę na zmianę decyzji ZDP-TD-JZ-4219/490-1/11 z dnia 18.11.2011 roku. 2. W skład dokumentacji projektowej, wchodzi (wg hierarchii dokumentów określonych przez Zamawiającego): 1) projekt budowlany i wykonawczy wraz z rysunkami; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.1. Dokumentacja projektowa, stanowi załącznik do niniejszej siwz. 2.2. Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy może dopuścić zastosowanie materiałów równoważnych tj. materiałów o co najmniej takich samych parametrach technicznych i standardzie wykonania w stosunku do materiałów, które w treści dokumentacji projektowej określono poprzez wskazanie znaku towarowego lub nazwę producenta, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: 3.1 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, harmonogram rzeczowo- finansowy z którego będą wynikały etapy przejściowe; 60 %, i końcowy. Podstawę wystawienia faktur, stanowić będą zatwierdzone protokóły: przejściowy i końcowy wykonania robót. 3.2 Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w §6 wzoru umowy (załącznika nr 7 do siwz), 3.3 Sporządzenie projektów zajęć pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, oraz w imieniu Zamawiającego złożenie wniosku o umieszczenie urządzeń w pasie drogowym. 3.4 Organizacja ruchem drogowym i oznakowanie ulic na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi uzgodnieniami, a także uzyskanie własnym staraniem protokolarnego odbioru dróg przez ich Zarządców po zakończeniu robót prowadzonych w pasach drogowych. 3.5 Zawarcie umowy na utylizację odpadów itp. 4. Uwagi dotyczące sporządzania kosztorysów ofertowych. 4.1 Podstawę do sporządzenia oferty stanowi cała dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2. 4.2 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy przed terminem złożenia oferty. Wykonawca ponosi całe ryzyko nie dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i nie uwzględnienia panujących tam warunków w wynagrodzeniu ofertowym. 5. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 5.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 5.3 Warunki płatności: Faktury płatne przelewem w terminie min 30 dni, od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktur będą protokóły odbioru przedmiotu umowy /przejściowy i końcowy/. 5.4 Termin przystąpienia do usuwania awarii i usterek stwierdzonych w okresie trwania gwarancji jakości: w ciągu max. 2 dni roboczych od momentu telefonicznego wezwania do ich usunięcia potwierdzonego pismem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno- Budowlane Seveko Sp. z o.o., ul Pierwszej Brygady nr 35, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 766502,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 473064,23

  • Oferta z najniższą ceną: 473064,23 / Oferta z najwyższą ceną: 638079,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.