eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na X części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na X części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 106336 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na X części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na X części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2013 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt. Ilość godzin podana w ofercie winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu - zał. nr 1. Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci pendrivów min. 2GB oraz podręczników i, jeżeli to będzie niezbędne, skryptów lub opracowań własnych wykładowców oraz materiałów piśmiennych - /zeszyt min. 60-cio kartkowy i długopis/ . Podręczniki winny być dostarczone uczestnikom, najpóźniej na drugich zajęciach. Wykonawca winien zapewnić materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, w ilości umożliwiającej skorzystanie z nich wszystkim uczestnikom szkolenia, w sposób umożliwiający pełną realizację programu. Wszyscy uczestnicy otrzymają w trakcie zajęć poczęstunek w postaci mieszanych, drobnych art. spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka itp.) w ilości min. 50g dziennie na osobę, kawy i herbaty ( w ilości pozwalającej przygotować min. dwie filiżanki dziennie na osobę ), dodatku do kawy i herbaty (cukier, mleko lub zabielacz do kawy) - w ilościach nieograniczonych, oraz zimnego napoju (sok lub woda mineralna - min. 0,5 litra na osobę dziennie), a także jeden ciepły posiłek obiadowy dziennie. Zamawiający nie dopuszcza podawania ciepłego posiłku w formie dań typu fast food i gotowych zup typu instant. Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie grup..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku (dotyczy wszystkich części): Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2013 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415). Ponadto: Dotyczy części I: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy. Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia, c) WC, d) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 10 000,00 zł. W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
  • 3 - miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: - zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, - zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, o ten okres, - zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 6.1.3. PO KL w ramach projektu GOTOWI DO PRACY..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I : Operator koparkoładowarki kl. III ze wstępnym stażem pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1.Użytkowanie eksploatacyjne; 2.Dokumentacja techniczna; 3.BHP; 4.Podstawy elektrotechniki; 5.Silniki spalinowe; 6.Elementy hydrauliki; 7.Budowa koparko - ładowarki; 8.Technologia robót; 9.Zajęcia praktyczne. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II obejmuje następujące szkolenia: 1. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym met. MAG (135). 2. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym met. TIG (141).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Spawacz ręczny łukiem elektrycznym met. MAG (135). Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 184 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1.Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych, 2.Technika spawania; 3.Technologia spawania; 4.Urządzenia i materiały do spawania Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych. Dotyczy spawania blach i rur spoinami pachwinowymi. Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godz. zajęć dziennie. II. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym met. TIG (141) Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 136 i następujące przedmioty nauczania: 1.Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych; 2.Technika spawania; 3.Technologia spawania; 4.Urządzenia i materiały do spawania. Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych. Dotyczy spawania blach i rur spoinami pachwinowymi. Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godz. zajęć dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III obejmuje następujące szkolenia: 1. Portier konserwator 2. Technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Portier konserwator Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 350 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia; 2. Elementy hydrauliki; 3. Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie; 4. Utrzymanie porządku we wnętrzu budynku; 5. Podstawowe zagadnienia ochrony osób i mienia; 6. Konserwacja terenów zielonych - wykaszarki, wycinarki, nożyce do żywopłotu, kosiarki, opryskiwacze; 7. Prace przy pomocy elektronarzędzi; 8. Uprawnienia palacza CO, na paliwa stałe, ciekłe i gazowe. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godz. zajęć dziennie. II. Technolog robót wykończeniowych Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i zawierające następujące przedmioty nauczania: 1. BHP na placu budowlowy; 2. Prace z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych; 3. Montaż sufitów podwieszanych i ścianek działowych; 4. Posadzki z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych; 5. Wykończeniowe prace podłogowe; 6. Malowanie dekoracyjne; 7. Prace murarskie; 8. Glazura ścienna; 9. Tynki szlachetne; 10. Kalkulacja i obmiar robót; 11. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godz. zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV obejmuje następujące szkolenia: 1. Fryzjer 2. Manicure - pedicure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Fryzjer Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 260 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Higiena - budowa i rodzaje włosów, choroby włosów i skóry, barwnik włosa, pielęgnacja włosów; 2. Technologia fryzjerska - podstawowe narzędzia fryzjerskie, przygotowanie stanowiska pracy, perukarstwo, zagęszczanie i przedłużanie włosów, strzyżenie damskie w kompakcie, technika efiliacji, technika strzyżeń męskich, , dobieranie fryzury do kształtu głowy i twarzy, trwała ondulacja, prostowanie włosów, koloryzacja (farbowanie, rozjaśnianie i tonowanie włosów), dekoloryzacja, balejaże - różne rodzaje; 3. Materiały fryzjerskie; 4. Stylizacja; 5. Zajęcia praktyczne. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa, realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2013 r. II. Manicure - pedicure Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Anatomia dłoni i stopy; 2. Dermatologiczne schorzenie dłoni, stóp, paznokci; 3. Pedicure kosmetyczny; 4. Manicure kosmetyczny; 5. Nowoczesne metody przedłużania paznokci; 6. Przedłużanie paznokci metodą żeli światłoutwardzalnych; 7. Przedłużanie paznokci metodą akrylową; 8. Korekta paznokci metodą żelową; 9. Zdobnictwo paznokci; 10. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 16 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V obejmuje następujące szkolenia: 1. Opiekun medyczny osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji. 2. Opiekunka dziecięca. 3. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opiekun medyczny osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Stosowanie przepisów prawa w działalności opiekuńczej; 2. Podstawowa wiedza medyczna z omówieniem jednostek chorobowych; 3. Pielęgnacja podopiecznego ze szczególnym uwzględnieniem opieki paliatywnej; 4. Fizjoterapia i elementy rehabilitacji; 5. Elementy masażu; 6. Psychologiczne i psychospołeczne uwarunkowania pracy z podopiecznym ze szczególnym uwzględnieniem psychoz starczych; 7. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 5 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie. II. Opiekunka dziecięca. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Praca opiekuńcza /podstawy prawne pracy socjalnej, etyka pracy socjalnej/; 2. Radzenie sobie ze stresem; 3. Podstawy anatomii i fizjologii człowieka; 4. Podstawy rehabilitacji; 5. Podstawy masażu leczniczego; 6. Stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka; 7. Określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspokajania; 8. Stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania; 9. Wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym; 10. Stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka; 11. Utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia; 12. Zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka; 13. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazom; 14. Pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych i zapobieganie chorobom. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie. III. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Praca opiekuńcza /podstawy prawne pracy socjalnej, etyka pracy socjalnej/; 2. Empatia; 3. Radzenie sobie z trudnymi rozmowami i sytuacjami; 4. Trening asertywności; 5. Radzenie sobie ze stresem; 6. Podstawy geriatrii; 7. Przygotowywanie posiłków; 8. Utrzymywanie czystości w otoczeniu podopiecznego; 9. Załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym; 10. Utrzymanie czystości skóry; 11. Utrzymanie czystości łóżka; 12. Zaspokajanie potrzeby wydalania; 13. Zaspokajanie potrzeby odżywiania; 14. Wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych; 15. Realizowanie zadań zleconych przez lekarza; 16. Usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania; 17. Arteterapia; 18. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia; 19. Stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej i technik zbierania informacji; 20. Rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego; 21. Stosowanie wybranych form terapii zajęciowej; 22. Organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego; 23. Podstawy języka niemieckiego z elementami słownictwa branżowego - min. 50 godzin. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚC VI obejmuje następujące szkolenia: 1. ECDL CORE 2. Office for Windows 3. Kosztorysowanie robót budowlanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. ECDL CORE Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 180 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy obsługi komputera; 2. System operacyjny Windows; 3. Edytor tekstu MS Word; 4. Arkusz kalkulacyjny MS Excel; 5. Bazy danych Access; 6. Tworzenie prezentacji Power Point; 7. Internet i poczta elektroniczna; Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć dziennie. II. Office for Windows Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy obsługi komputera; 2. System operacyjny Windows; 3. Edytor tekstu MS Word; 4. Arkusz kalkulacyjny MS Excel; 5. Bazy danych Access; 6. Tworzenie prezentacji Power Point; 7. Internet i poczta elektroniczna. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 12 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć dziennie. III. Kosztorysowanie robót budowlanych. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Prawo budowlane; 2. Prawo zamówień publicznych; 3. Proces inwestycyjny; 4. Zlecenia robót budowlanych; 5. Zasady kosztorysowania; 6. Normy kosztorysowe; 7. Kalkulacja kosztorysowa; 8. Kosztorys; 9. Obsługa komputera - programu kosztorysowego; 10. Umowa o wykonanie robót budowlanych. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII obejmuje następujące szkolenia: 1. Komputerowa księgowość małych i średnich firm. 2. Pracownik administracyjno - biurowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Komputerowa księgowość małych i średnich firm. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Podstawy księgowości; 2. Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach; 3. Dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach; 4. Podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach; 5. Obsługa komputera; 6. Dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera; 7. Zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach; 8. Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych; 9. Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych; 10. Charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów; 11. Podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie; 12. Kapitały w przedsiębiorstwie; 13. Zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie; 14. Współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK; 15. Wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej w małych i średnich przedsiębiorstwach. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie. II. Pracownik administracyjno - biurowy. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Prowadzenie dokumentacji biurowej w tym archiwizacja dokumentów; 2. Organizacja pracy w biurze; 3. Podstawy księgowości, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów; 4. Klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac; 5. Wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego; 6. Kadry; 7. Ubezpieczenia społeczne; 8. Płace; 9. Obsługa komputera; 10. Program PŁATNIK; 11. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII obejmuje następujące szkolenia: 1. Magazynier - hurtownik z modułem obsługi wózków jezdniowych i kasy fiskalnej. 2. Obsługa kasy fiskalnej. 3. Obsługa kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych i sprzedażą internetową. 4. Sprzedawca - handlowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Magazynier - hurtownik z modułem obsługi wózków jezdniowych i kasy fiskalnej. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym; 2. Dokumentacja magazynowa; 3. Inwentaryzacja stanów magazynowych; 4. Gospodarka zapasami; 5. Sprawozdania i analizy; 6. Podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych; 7. Obsługa kas fiskalnych; 8. Obsługa wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej; 9. Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością; 10. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie. II. Obsługa kasy fiskalnej. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 30 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Ogólne wiadomości dotyczące obsługi kas fiskalnych; 2. Budowa i zasady działania kas fiskalnych; 3. Obsługa klienta; 4. Zajęcia praktyczne z obsługi kas fiskalnych; 5. Wystawianie rachunków i faktur VAT; 6. Współpraca z systemami komputerowymi. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 12 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć dziennie. III. Obsługa kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych i sprzedażą internetową. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Zakres i obowiązki kasjera; 2. Techniki sprzedaży; 3. Podstawy obsługi klienta; 4. Kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa, BHP przy urządzeniach elektrycznych; 5. Obsługa komputera; 6. Programowanie kasy fiskalnej przy użyciu programu komputerowego; 7. Karty płatnicze - opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminalaPINpada, problemy występujące w czasie instalacji terminala PINpada; 8. Doładowania telefonów komórkowych; 9. Rozliczanie placówki handlowej i kasjerów; 10. Sprzedaż internetowa; 11. Praca w sieci, obsługa sklepu, hurtowni i placówki małej gastronomii. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie. IV. Sprzedawca - handlowiec Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Organizacja i technika sprzedaży; 2. Towaroznawstwo; 3. Podstawy rachunkowości; 4. Podstawy obsługi komputera i komputerowe programy handlowe; 5. Obsługa kas fiskalnych; 6. Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywności; 7. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 30 osób, w trzech grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200, z czego min. 70% powinny stanowić zajęcia praktyczne. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Przepisy BHP, ppoż i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego CNC; 2. Pierwsza pomoc przedlekarska; 3. Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC; 4. Kompletowanie i czytanie dokumentacji technicznej; 5. Dostosowanie programów operacji technologicznych dla toczenia do użytkowanej tokarki; 6. Dostosowanie programów operacji technologicznych dla frezowania do użytkowanej frezarki; 7. Dobieranie narzędzi, ustawienie na tokarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika; 8. Dobieranie narzędzi, ustawianie na frezarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika . 9. Mocowanie przedmiotu na tokarce; 10. Mocowanie przedmiotu na frezarce; 11. Wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika tokarki; 12. Wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika frezarki; 13. Obsługa i użytkowanie tokarki sterowanej w systemie CNC; 14. Obsługa i użytkowanie frezarki sterowanej w systemie CNC; 15. Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X: Podstawy obsługi komputera. Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe osób niepełnosprawnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera. Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe osób niepełnosprawnych. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 godz. (moduł - podstawy komputera - min. 60 godz.) i zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy obsługi komputera; 2. System operacyjny Windows; 3. Edytor tekstu MS Word; 4. Maszynopisanie komputerowe i korespondencja biurowa; 5. Arkusz kalkulacyjny MS Excel; 6. Tworzenie prezentacji Power Point; 7. Internet i poczta elektroniczna; 8. Warsztaty psychologiczne; 9. Warsztaty w zakresie kompetencji zawodowych; 10. Przepisy prawne dotyczące niepełnosprawności; 11. Świadczenia emerytalno- rentowe oraz warunki ich uzyskania; 12. Opieka społeczna i zadania MOPR w Bytomiu; 13. PFRON; 14. Problematyka finansowa; 15. Problematyka gospodarki mieszkaniowej i zasady obowiązujące w gminie Bytom; 16. Zasady zdrowego trybu życia. Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2013 r. Uczestnicy nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.