eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Numer ogłoszenia: 106285 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 92557 - 2016 data 17.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu oraz roczne utrzymanie nasadzeń, wykonanych w ramach wyżej wymienionego zadania. 2.1. Realizacja zadania obejmuje: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), w tym projekt zagospodarowania zieleni, ze wskazaniem miejsc nasadzeń oraz umiejscowienia elementów małej architektury i przebiegu ścieżek, w wersji papierowej w 5 egz. I elektronicznej w 1 egz.; 2.1.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przyłącza energetycznego do zasilenia oświetlenia terenu (wraz z oświetleniem teren) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.3. Kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.4. Opracowanie SST wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej; 2.1.5. Zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia; 2.1.6. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę przyłącza energetycznego; .1.7. Wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 2.1.8. Sprawowanie nadzoru autorskiego; 2.1.9. Wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej. 2.2. W projekcie należy uwzględnić następujące zmiany w stosunku do PFU: 2.2.1. rezygnacja z nasadzeń 200 sztuk wierzby wiciowej, zamiast której należy przewidzieć nasadzenie 200 sztuk brzozy różnych gatunków i odmian; 2.2.2. zmniejszenie nasadzeń bzu czarnego o 300 sztuk, wprowadzając w ich miejsce po 100 sztuk roślin z rodzajów: wawrzynek, jarząb (różne gatunki i odmiany) i dereń jadalny; 2.2.3. zmniejszenie ilości nasadzeń głogu jedno i dwuszyjkowego o 200 sztuk i wprowadzenie w to miejsce po 100 sztuk roślin z rodzaju macierzanka i smagliczka; 2.2.4. zmniejszenie ilości nasadzeń lilaka o 200 sztuk, wprowadzenie w to miejsce następujących roślin: 10 sztuk olszy szarej, 20 sztuk berberysu zwyczajnego, 10 sztuk wiązu polnego (w odmianach), 40 sztuk róży dzikiej, 20 sztuk leszczyny pospolitej (w odmianach), 70 sztuk rodzaju trzmielina przynajmniej 15 różnych gatunków lub odmian, 40 sztuk rodzaju janowiec, 10 sztuk rodzaju buk w przynajmniej w 3 odmianach; 2.2.5. siedziska parkowe z zadaszeniem - konstrukcja dachu jedno lub dwuspadowa umożliwiająca umieszczenie doniczek kwiatowych w sposób uniemożliwiający wyjęcie pojedynczej doniczki. Zasady do nasadzeń bylin, krzewów oraz drzew są takie same jak w punkcie 4.2.3. PFU będącego załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2.3.Przedmiot zamówienia należy wykonać w poniższych terminach, w zakresie: - dokumentacji projektowej - do 15.09.2016 r.; - nasadzeń częściowych (w tym koniecznych do wykonania w okresie jesiennym) - do 15.10.2016 r.; - instalacji oraz ścieżek - do 15.11.2016 r.; Pozostałe prace oraz resztę nasadzeń należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2017 r. 2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych i potrzeb wszystkich użytkowników. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego na każdym etapie prac, wszystkich zastosowanych rozwiązań oraz zastosowanych nasadzeń. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, PFU, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia..
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Wykonanie ścieżki edukacyjnej na Obszarze Chronionego Krajobrazu Żuław Gdańskich w Skowarczu oraz roczne utrzymanie wykonanych nasadzeń w ramach gwarancji. 2.1. Realizacja zadania obejmuje: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), w tym projekt zagospodarowania zieleni, ze wskazaniem miejsc nasadzeń oraz umiejscowienia elementów małej architektury i przebiegu ścieżek, w wersji papierowej w 5 egz. I elektronicznej w 1 egz.; 2.1.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przyłącza energetycznego do zasilenia oświetlenia terenu (wraz z oświetleniem teren) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.3. Kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.1.4. Opracowanie SST wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej; 2.1.5. Zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia; 2.1.6. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę przyłącza energetycznego; 2.1.7. Wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 2.1.8. Sprawowanie nadzoru autorskiego; 2.1.9. Wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej. 2.2. W projekcie należy uwzględnić następujące zmiany w stosunku do PFU: 2.2.1. rezygnacja z nasadzeń 200 sztuk wierzby wiciowej, zamiast której należy przewidzieć nasadzenie 200 sztuk brzozy różnych gatunków i odmian; 2.2.2. zmniejszenie nasadzeń bzu czarnego o 300 sztuk, wprowadzając w ich miejsce po 100 sztuk roślin z rodzajów: wawrzynek, jarząb (różne gatunki i odmiany) i dereń jadalny; 2.2.3. zmniejszenie ilości nasadzeń głogu jedno i dwuszyjkowego o 200 sztuk i wprowadzenie w to miejsce po 100 sztuk roślin z rodzaju macierzanka i smagliczka; 2.2.4. zmniejszenie ilości nasadzeń lilaka o 200 sztuk, wprowadzenie w to miejsce następujących roślin: 10 sztuk olszy szarej, 20 sztuk berberysu zwyczajnego, 10 sztuk wiązu polnego (w odmianach), 40 sztuk róży dzikiej, 20 sztuk leszczyny pospolitej (w odmianach), 70 sztuk rodzaju trzmielina przynajmniej 15 różnych gatunków lub odmian, 40 sztuk rodzaju janowiec, 10 sztuk rodzaju buk w przynajmniej w 3 odmianach; 2.2.5. siedziska parkowe z zadaszeniem - konstrukcja dachu jedno lub dwuspadowa umożliwiająca umieszczenie doniczek kwiatowych w sposób uniemożliwiający wyjęcie pojedynczej doniczki. Zasady do nasadzeń bylin, krzewów oraz drzew są takie same jak w punkcie 4.2.3. PFU będącego załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2.3.Przedmiot zamówienia należy wykonać w poniższych terminach, w zakresie: - dokumentacji projektowej - do 15.09.2016 r.; - nasadzeń częściowych (w tym koniecznych do wykonania w okresie jesiennym) - do 15.10.2016 r.; - instalacji oraz ścieżek - do 15.11.2016 r.; Pozostałe prace oraz resztę nasadzeń należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2017 r. 2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych i potrzeb wszystkich użytkowników. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego na każdym etapie prac, wszystkich zastosowanych rozwiązań oraz zastosowanych nasadzeń. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, PFU, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 04/07/2015 Godzina: 10:30 Miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18, pokój nr 1 - sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 05/07/2015 Godzina: 10:30 Miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18, pokój nr 1 - sekretariat..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.