eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › "Dostawa gadżetów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106081 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Andrespol: "Dostawa gadżetów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523358-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 91710-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, krajowy numer identyfikacyjny 47059710000000, ul. ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 426772500, faks 426772502, e-mail l.bojarski@bedon.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bedon.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/orwlp_bedon/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa gadżetów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów, dostawy będą realizowane etapami zgodnie z ilościami wymienionymi poniżej na podstawie (zamówień) zleceń przesłanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w sposób ustalony z Wykonawcą.Pakiet nr I:1) piórnik z kredkami -1 700 szt., 2) kredki świecowe -3 300 szt.,m 3a) kredki z temperówką w tubie (6 kredek) -600 szt.,3b) kredki z temperówką w tubie (12 kredek)-1 000 szt., 4) domino-1 300 szt.,5) bierki-550 szt., 6) karteczki samoprzylepne EKO 750 szt.,7) zestaw do malowania 52 elementy -30 szt.,8) skakanka 300 szt.,9)zestaw do robienia baniek mydlanych-300 szt.,10a) zakładka do książki -100 szt.,10b) zakładka do książki-100 szt., 10c) zakładka do książki 100 szt.,11) drewniana temperówka-200 szt.,12) długopis drewniany -1 100 szt., 13) ołówek drewniany z gumką-16 000 szt.,14) brelok drewniany-850 szt.,15) jo-jo drewniane-700 szt.,16) komplet drewniany pióro i długopis w etui- 500 szt., 17) komplet drewniany pióro, długopis i nożyk w etui- 380 szt.,18) brelok latarka -350 szt.,19) brelok z diodą -300 szt., 20) brelok odblaskowy miękki)-3 500 szt., 21) brelok odblaskowy twardy) 400 szt.,22a) brelok metalowy-100 szt., 22b) brelok metalowy-100 szt., 23a) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g-500 szt., 23b) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g - taliowana -300 szt.,23c) koszulka bawełniana o gramaturze 155-160 g-900 szt., 24) parasol z drewnianą rączką -2 200 szt.,25) torba bawełniana -9 000 szt.,26a) smycz szer. 10 mm -2 600 szt.,26b) smycz o szer. 15 mm -3 000 szt.,26c) smycz o szer. 20mm- 100 szt., 27) opaska odblaskowa 2 900 szt., 28) opaska LED na ramię-400 szt., 29) skarbonka -200 szt.,30a) długopis plastikowy 1 000 szt., 30b) długopis plastikowy -2 500 szt., 30c) długopis plastikowy-1 000 szt.,30d) długopis plastikowy-2 000 szt.,30e) długopis plastikowy -1 500 szt.,31a) długopis metalowy- 2 500 szt.,31b) długopis metalowy- 3 500 szt.,31c) długopis metalowy-7 000 szt.,32) kubek termiczny- 600 szt.,33) narzędzie wielofunkcyjne- 9 elementów -15 szt.,34) latarka biwakowa-100 szt.,35)długopis 4 funkcyjny ze wskaźnikiem laserowym -50 szt.,36)latarka LED z magnesem, 17 diodowa- 70 szt.,37) drewniany domek dla ptaków- 200 szt.,38) stacja pogodowa- 20 szt.,39) Notes A5-300 szt.,40) wielofunkcyjna metalowa saperka-120 szt.,41) niezbędnik grzybiarza-40 szt.,42) pojemnik na koszule -20 szt., 43) kubek ceramiczny -500 szt.,44) kubek szroniony-850 szt.,45) klip A4- 1 300 szt.,46) klip A5 550 szt.,47) pendrive drewniane 8 GB -100 szt., 48) pendrive drewniane 16 GB -200 st.,49) pendrive metalowe 16 GB-300 szt.,50) długopis z USB 100 szt.,51) pendrive 16 GB-450 szt., 52) pendrive 2 GB -1 000 szt., Pakiet nr II: 1) breloki różne kształty -1 200 szt.,2a) ramka do zdjęć (dowolny zwierzak) -100 szt.,2b) ramka do zdjęć (dowolny ptak)- 100 szt., 3) dziadek do orzechów- 150 szt.,4)segregator B5- 230 szt.,5) magnesy - 4 500szt.,6a) zakładki do książek (różne kształty np. liście)- 100 szt., 6b) zakładki do książek (różne kształty np. zwierzęta)-100 szt.,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV: 39294100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa gadżetów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT257535.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GoMa Agencja Reklamy Mariusz Markut, , ul. Targowa 16, 37-464, Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 316769.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316769.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 382177.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa gadżetów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29305.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GoMa Agencja Reklamy Mariusz Markut, , ul. Targowa 16, 37-464, Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36045.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36045.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56826.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.