To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106081 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Andrespol: "Dostawa gadżetów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523358-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91710-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, krajowy numer identyfikacyjny
47059710000000, ul.
ul. Sienkiewicza
19,
95-020
Andrespol, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426772500, faks
426772502, e-mail
l.bojarski@bedon.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bedon.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/orwlp_bedon/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa gadżetów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów, dostawy będą realizowane etapami zgodnie z ilościami wymienionymi poniżej na podstawie (zamówień) zleceń przesłanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w sposób ustalony z Wykonawcą.Pakiet nr I:1) piórnik z kredkami -1 700 szt., 2) kredki świecowe -3 300 szt.,m 3a) kredki z temperówką w tubie (6 kredek) -600 szt.,3b) kredki z temperówką w tubie (12 kredek)-1 000 szt., 4) domino-1 300 szt.,5) bierki-550 szt., 6) karteczki samoprzylepne EKO 750 szt.,7) zestaw do malowania 52 elementy -30 szt.,8) skakanka 300 szt.,9)zestaw do robienia baniek mydlanych-300 szt.,10a) zakładka do książki -100 szt.,10b) zakładka do książki-100 szt., 10c) zakładka do książki 100 szt.,11) drewniana temperówka-200 szt.,12) długopis drewniany -1 100 szt., 13) ołówek drewniany z gumką-16 000 szt.,14) brelok drewniany-850 szt.,15) jo-jo drewniane-700 szt.,16) komplet drewniany pióro i długopis w etui- 500 szt., 17) komplet drewniany pióro, długopis i nożyk w etui- 380 szt.,18) brelok latarka -350 szt.,19) brelok z diodą -300 szt., 20) brelok odblaskowy miękki)-3 500 szt., 21) brelok odblaskowy twardy) 400 szt.,22a) brelok metalowy-100 szt., 22b) brelok metalowy-100 szt., 23a) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g-500 szt., 23b) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g - taliowana -300 szt.,23c) koszulka bawełniana o gramaturze 155-160 g-900 szt., 24) parasol z drewnianą rączką -2 200 szt.,25) torba bawełniana -9 000 szt.,26a) smycz szer. 10 mm -2 600 szt.,26b) smycz o szer. 15 mm -3 000 szt.,26c) smycz o szer. 20mm- 100 szt., 27) opaska odblaskowa 2 900 szt., 28) opaska LED na ramię-400 szt., 29) skarbonka -200 szt.,30a) długopis plastikowy 1 000 szt., 30b) długopis plastikowy -2 500 szt., 30c) długopis plastikowy-1 000 szt.,30d) długopis plastikowy-2 000 szt.,30e) długopis plastikowy -1 500 szt.,31a) długopis metalowy- 2 500 szt.,31b) długopis metalowy- 3 500 szt.,31c) długopis metalowy-7 000 szt.,32) kubek termiczny- 600 szt.,33) narzędzie wielofunkcyjne- 9 elementów -15 szt.,34) latarka biwakowa-100 szt.,35)długopis 4 funkcyjny ze wskaźnikiem laserowym -50 szt.,36)latarka LED z magnesem, 17 diodowa- 70 szt.,37) drewniany domek dla ptaków- 200 szt.,38) stacja pogodowa- 20 szt.,39) Notes A5-300 szt.,40) wielofunkcyjna metalowa saperka-120 szt.,41) niezbędnik grzybiarza-40 szt.,42) pojemnik na koszule -20 szt., 43) kubek ceramiczny -500 szt.,44) kubek szroniony-850 szt.,45) klip A4- 1 300 szt.,46) klip A5 550 szt.,47) pendrive drewniane 8 GB -100 szt., 48) pendrive drewniane 16 GB -200 st.,49) pendrive metalowe 16 GB-300 szt.,50) długopis z USB 100 szt.,51) pendrive 16 GB-450 szt., 52) pendrive 2 GB -1 000 szt., Pakiet nr II: 1) breloki różne kształty -1 200 szt.,2a) ramka do zdjęć (dowolny zwierzak) -100 szt.,2b) ramka do zdjęć (dowolny ptak)- 100 szt., 3) dziadek do orzechów- 150 szt.,4)segregator B5- 230 szt.,5) magnesy - 4 500szt.,6a) zakładki do książek (różne kształty np. liście)- 100 szt., 6b) zakładki do książek (różne kształty np. zwierzęta)-100 szt.,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
22462000-6
Dodatkowe kody CPV:
39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa gadżetów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT257535.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 316769.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa gadżetów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29305.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36045.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Andrespol w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa drogi w miejscowości Justynów i Andrespol"
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.