eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Wykonanie robót dodatkowych w związku z przebudową wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na potrzeby internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Kamień Pomorski: Wykonanie robót dodatkowych w związku z przebudową wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na potrzeby internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim.
Numer ogłoszenia: 105888 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński, ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121 , strona internetowa www.powiatkamienski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w związku z przebudową wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na potrzeby internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia odejmuje: 1). wykonanie podbicia fundamentów; 2). wymianę belek stropowych; 3). rozebranie starych ścianek działowych i wykonane nowych ścianek działowych z płyty kartonowo-gipsowej na stelażu; 4). wykonanie pochylni z barierkami dla osób niepełnosprawnych, 5). montaż osprzętu w sanitariacie dla niepełnosprawnych tj. brodzika, muszli ustępowej, umywalki i pochwytów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wartość udzielonego zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości umowy podstawowej. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego naraziłoby Zamawiającego na poniesienie dodatkowych kosztów związanych chociażby z przedłużeniem czasu trwania umowy, a to wiązałoby się z wypłaceniem tzw. postojowego. Także wejście nowej ekipy budowlanej na plac budowy zwiększyłoby koszty całej inwestycji. Ponadto od wykonania prac dodatkowych uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego. Roboty dodatkowe wynikły w trakcie prowadzenia robót podstawowych i są wynikiem sytuacji, których zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć: 1). Podczas prac ziemnych przy obniżeniu posadzki w piwnicy do wysokości 2,5 metra stwierdzono, że istniejące fundamenty są posadowione na głębokości 2,5 metra. Ponieważ piwnica ma być zaadoptowana na pomieszczenia sanitarne internatu należy wzmocnić istniejące fundamenty metodą podbicia na dodatkową głębokość 1 metr. 2). Po odkryciu belek stropowych i więźby dachowej, stwierdzono, że część belek należy wymienić, ponieważ zgniły i nie spełniają norm konstrukcyjnych; 3). Po zbiciu tynków i odkryciu belek stropowych stwierdzono, że ścianki działowe (gr. 6 mm.) są wykonane przez wszystkie kondygnacje. Dlatego też nie da się usztywnić budynku belkami stalowymi nie rozbierając ścianek. W miejsce rozebranych zaprojektowano ścianki z płyty kartonowo-gipsowej na stelażu; 4). Zachodzi potrzeba wykonania pochylni z barierkami, aby budynek mógł być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wcześniej zaprojektowany schodołaz jest urządzeniem bardzo drogim (od 20 do 70 tyś. zł) i wymagającym całodobowej obsługi. Wykonanie pochylni jest zdecydowanie tańsze i nie będzie w przyszłości generowało kosztów związanych z obsługą urządzenia. 5).W związku z faktem, że budynek musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych pojawiła się konieczność zainstalowania białego osprzętu w sanitariacie dla osób niepełnosprawnych tj. brodzika, muszli ustępowej, umywalki i pochwytów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • FPHU MULTI-DOM, Teresa Jagiełło, ul. Mickiewicza 46, 72-420 Dziwnów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.