eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykananie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia alejek w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Łódź: Wykananie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia alejek w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 105829 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykananie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia alejek w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dotyczące budowy instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia alejek w parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi na obszarze ograniczonym ulicami: Konstantynowską, Al. Unii Lubelskiej, Krzemieniecką w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja alei w parku im. J. Piłsudskiego i oświetlenia (II etap). Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego obejmuje: wykonanie i montaż urządzeń rozdzielczych i sterowniczych dla zasilania oświetlenia z sieci ŁZE S.A.; ułożenie sieci kablowej i sterowniczej oświetlenia parku; montaż słupów stalowych z tabliczką słupową oraz opraw oświetleniowych; wykonanie pomiarów odbiorczych sieci kablowej i słupów oświetleniowych; demontaż nie działających słupów oświetleniowych na terenie parku oraz czynnych latarni przy Alei: Retkińskiej i Parkowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków: ad. a. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonawstwo sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; ad. b. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), wykonali należycie roboty polegające na budowie oświetlenia terenów zieleni miejskiej, min. dwóch robót o wartości min. brutto 150.000,00 zł każda. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; ad. c. warunek ten spełniają wykonawcy , którzy dysponują: - co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy). - co najmniej 1 osobą z wykształceniem przynajmniej średnim: technik ogrodnik lub technik rolnik (ze względu na realizację robót w parku miejskim, wpisanym do rejestru zabytków); ad. d warunek ten spełniają wykonawcy , którzy wykażą się posiadaniem: środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej wysokości min. 150.000,00zł. oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 300.000,00 zł; ad. e warunek ten spełnią wykonawcy, którzy załączą do oferty dokumenty i oświadczenia (wymienione w części VI niniejszej specyfikacji) potwierdzające spełnienie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót - budowy oświetlenia terenów zieleni miejskiej odpowiadających charakterem, zakresem i wartością robót niniejszemu zamówieniu; w tym, co najmniej: dwóch robót o wartości min. 150.000,00 zł. każda, z podaniem wartości, ilości robót, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te (o wykazanej w wykazie wartości) zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej ilości i wartości w tym okresie, zgodnie z załączonym drukiem. 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 4, zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i członkowstwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z załączonym do specyfikacji drukiem) oraz min. 1 osoba z wykształceniem przynajmniej średnim: technik ogrodnik lub technik rolnik (zgodnie z załączonym do specyfikacji drukiem). 7.Informację(-e) banku(-ów), w którym(-ych) Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą(-e) wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną(-e) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o łącznej wartości min. 150.000,00 zł. 8.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 300.000,00 zł. 9.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zmówienie publiczne, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy (druk załączony do specyfikacji), UWAGI: - Załączniki, dołączone do formularza oferty, powinny być ułożone i ponumerowane w sposób ciągły, w podanej wyżej kolejności. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1,2,3 składa odpowiedni dokument, wymieniony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź reprezentowane przez: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa ul. Ks. Biskupa W. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź pok. 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi ul. Ks. Biskupa W. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź Sekretariat pok. 117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.