Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Kraków: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla
Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 105813 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej. Zamówienie będzie realizowane w ramach 2 zadań częściowych. Wartość przedmiotu umowy na zadanie częściowe nr 1 nie przekroczy 196800 zł brutto, a na zadanie częściowe nr 2 - 221400 zł brutto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, że dysponują minimum 2 osobami, które posiadają imienne certyfikaty przeszkolenia serwisowego (szkolenia technicznego) dotyczącego urządzeń, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz osób oraz załączonych certyfikatów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia dla minimum 2 osób spośród wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz osób) imiennych certyfikatów przeszkolenia serwisowego (szkolenia technicznego) dotyczącego urządzeń, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo ( w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii ) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej KONICA 7085.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej czarno-białej KONICA 7085, nr seryjny 5600052. Maszyna została zakupiona i uruchomiona w dniu 6 czerwca 2002 roku. Ilość zrobionych kopii na dzień 14 marca br. wynosi 13.400.000 szt. Urządzenie należy utrzymać w sprawności do pracy przez wykonywanie okresowych przeglądów technicznych (co 200 tys. kopii, nie rzadziej niż co 2 m-ce), napraw, regulacji z dostarczaniem i wymianą koniecznych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, czyli czarny toner, nośnik, fotoreceptor itp. Nie dotyczy to tylko papieru i materiałów biurowych. W razie wystąpienia awarii reakcja serwisu musi nastąpić w czasie do 6 godzin pracy. Serwisujący zapewni urządzenie zastępcze w przypadku napraw powyżej 24 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełna obsługa serwisowa kolorowego systemu cyfrowego KONICA MINOLTA BIZHUB C550.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej kolorowej KONICA MINOLTA BIZHUB C550, nr seryjny A00J020007504. Maszyna została zakupiona i uruchomiona w dniu 2 marca 2009 roku. Ilość zrobionych kopii na dzień 14 marca br. wynosi: 310.000 szt. - druk kolorowy, 140.000 szt. - druk czarno-biały. Urządzenie należy utrzymać w sprawności do pracy przez wykonywanie okresowych przeglądów technicznych (co 200 tys. kopii, nie rzadziej niż co 2 m-ce), napraw, regulacji z dostarczaniem i wymianą koniecznych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, czyli toner CMYK, nośniki, itp. Nie dotyczy to tylko papieru. W razie wystąpienia awarii reakcja serwisu musi na stąpić w czasie do 4 godzin pracy. Serwisujący zapewni urządzenie zastępcze w przypadku napraw powyżej 24 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
więcej: Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.