eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Kraków: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 105813 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarek dla Działu Poligrafii Politechniki Krakowskiej. Zamówienie będzie realizowane w ramach 2 zadań częściowych. Wartość przedmiotu umowy na zadanie częściowe nr 1 nie przekroczy 196800 zł brutto, a na zadanie częściowe nr 2 - 221400 zł brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, że dysponują minimum 2 osobami, które posiadają imienne certyfikaty przeszkolenia serwisowego (szkolenia technicznego) dotyczącego urządzeń, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz osób oraz załączonych certyfikatów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia dla minimum 2 osób spośród wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz osób) imiennych certyfikatów przeszkolenia serwisowego (szkolenia technicznego) dotyczącego urządzeń, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo ( w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii ) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej KONICA 7085.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej czarno-białej KONICA 7085, nr seryjny 5600052. Maszyna została zakupiona i uruchomiona w dniu 6 czerwca 2002 roku. Ilość zrobionych kopii na dzień 14 marca br. wynosi 13.400.000 szt. Urządzenie należy utrzymać w sprawności do pracy przez wykonywanie okresowych przeglądów technicznych (co 200 tys. kopii, nie rzadziej niż co 2 m-ce), napraw, regulacji z dostarczaniem i wymianą koniecznych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, czyli czarny toner, nośnik, fotoreceptor itp. Nie dotyczy to tylko papieru i materiałów biurowych. W razie wystąpienia awarii reakcja serwisu musi nastąpić w czasie do 6 godzin pracy. Serwisujący zapewni urządzenie zastępcze w przypadku napraw powyżej 24 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełna obsługa serwisowa kolorowego systemu cyfrowego KONICA MINOLTA BIZHUB C550.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa drukarko-kopiarki cyfrowej kolorowej KONICA MINOLTA BIZHUB C550, nr seryjny A00J020007504. Maszyna została zakupiona i uruchomiona w dniu 2 marca 2009 roku. Ilość zrobionych kopii na dzień 14 marca br. wynosi: 310.000 szt. - druk kolorowy, 140.000 szt. - druk czarno-biały. Urządzenie należy utrzymać w sprawności do pracy przez wykonywanie okresowych przeglądów technicznych (co 200 tys. kopii, nie rzadziej niż co 2 m-ce), napraw, regulacji z dostarczaniem i wymianą koniecznych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, czyli toner CMYK, nośniki, itp. Nie dotyczy to tylko papieru. W razie wystąpienia awarii reakcja serwisu musi na stąpić w czasie do 4 godzin pracy. Serwisujący zapewni urządzenie zastępcze w przypadku napraw powyżej 24 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.