eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Bytom: Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem.
Numer ogłoszenia: 105739 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127780 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, faks 032 2816765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem bielizny szpitalnej: 1)W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej (fartuchy operacyjne, bluzy operacyjne, spodnie operacyjne, koszule operacyjne, sukienki operacyjne, serwety operacyjne) i innych (poduszki z pierza, poduszki-gąbka, pokrowce na materac, pokrowce na fotele, ręczniki frotte, ścierki, szlafroki, zasłony, firany, obrusy, serwetki ozdobne, parawany, bieżniki, jaśki - powłoczki, t- shirty, bielizna i ubrania pacjentów, kołdry, żaluzje pionowe); dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie, suszenie w suszarkach bębnowych i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2)Wykonawca musi dysponować pralnią dopuszczoną przez właściwego miejscowo Powiatowego Państwowego Inspektora Sanitarnego do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, spełniającą wymagania ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008 r. poz. 1570 z poz. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z 2000 r. poz. 469), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003 r. poz. 1650), posiadającą pełną barierę higieniczną oraz automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących. 3)Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania (tarcie) oraz wyładunku. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj. będzie w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. Należy przedstawić opis maszyn i urządzeń, w niej się znajdujących, które będą potwierdzać wymogi niniejszego rozdziału oraz możliwości zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ i zał. do SIWZ. Dotyczy to również pralni będących własnością Wykonawcy ubiegającego się o zamówienia publiczne, z wyjątkiem części dotyczącej najmu, dzierżawy, umowy użyczenia. 4)Pralnia wykonawcy musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 co najmniej w zakresie usługowego prania wraz z dezynfekcją i transportem dla służby zdrowia. Certyfikat potwierdzający wdrożenie powyższego systemu należy dołączyć do oferty. 5)Usługi muszą być wykonywane zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami niniejszej SIWZ. 6)Stosowane środki do dezynfekcji w procesie prania wodnego winny posiadać wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie Polski lub Unii europejskiej oraz deklarację zgodności CE. Środki dezynfekujące do prania wodnego powinny działać w zakresie V, F, B, Tbc i spory w tym na clostridium difficile. Należy dołączyć do oferty karty charakterystyki stosowanych środków. 7)Czyszczenie chemiczne winno się odbywać z zastosowaniem środków posiadających certyfikat dermatologiczny. Certyfikat należy dołączyć do oferty, 8)Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 9)Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania. 10)Bielizna czysta będzie dostarczana w godz. 10-14 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Żeromskiego 7 oraz Szpitalu Zakaźny Al. Legionów 49. 11)Bielizna brudna będzie odbierana w godz. 10-14 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Żeromskiego 7 oraz Szpitalu Zakaźny Al. Legionów 49. 12)Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną 13)Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne, 14)Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. Folia musi być przeznaczona do pakowania bielizny szpitalnej i posiadać atest PZH, który to potwierdza. Atest ten należy dołączyć do oferty, 15)Wykonawca zobowiązany jest zaopatrzyć Zamawiającego w worki foliowe koloru niebieskiego o pojemności 120 litrów w ilości 250 rolek na rok oraz 60 litrów koloru niebieskiego w ilości 90 rolek na rok. Worki foliowe jednorazowe potrzebne będą do pakowania i sortowania czystej bielizny w magazynie bielizny czystej i przekazania na poszczególne oddziały z uwzględnieniem placówki przy ul. Żeromskiego 7 oraz placówki przy Al. Legionów 49. 16)Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych zamykanych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 17)Ubrania i fartuchy operacyjne mają być poddawane procesowi obróbki w pozycji wiszącej przez urządzenie umożliwiające ich odpylenie i automatyczne składanie. 18)Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja lub naprawa 19)Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego 20)Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca. 21)Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć, po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego i odesłaniu do pralni. 22)Bielizna oddana do prania będzie trwale oznaczona przez Zamawiającego. 23)Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi (nieodpłatnie). 24)Wykonawca raz na kwartał ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu (Pielęgniarce Epidemiologicznej) na swój koszt, kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy na koszt Wykonawcy. 25)Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 26)W ostatnim etapie procesu płukania Wykonawca winien zagwarantować pomiar i stabilizacje pH, pranej pościeli, - aby zminimalizować ryzyko powstawania odleżyn. 27)Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących z oddziałów szpitalnych i sal operacyjnych, 28)Asortyment nie nadający się do prania wodnego winien być czyszczony chemiczne, po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego i przekazaniu na osobnym kwicie Wykonawcy. 29)Wykonawca winien dysponować zewnętrznym, zintegrowany w strefie płukania system filtracji do usuwania włosów, pyłu bawełnianego oraz połamanych włókien celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego. 30)Wykonawca winien dysponować urządzeniem do czyszczenia chemicznego. 31)Wykonawca winien dysponować urządzeniem do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej - za pomocą gorącego powietrza, umożliwiającym ich odpylenie i zapewniające automatyczne składanie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: VECTOR S.A.- lider konsorcjum, ul. Długa 3,, 62-030 Luboń,, kraj/woj. wielkopolskie.
  • TOM- MARG ZPCH Sp. z. o .o., ul. Płk. St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 709560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 872758,80

  • Oferta z najniższą ceną: 872758,80 / Oferta z najwyższą ceną: 872758,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.