eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i regeneracja tonerów i tuszy do drukarek, faksów i kserokopiarek (zamówienie z podziałem na 3 części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Rzeszów: Dostawa i regeneracja tonerów i tuszy do drukarek, faksów i kserokopiarek (zamówienie z podziałem na 3 części)
Numer ogłoszenia: 105684 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63016 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i regeneracja tonerów i tuszy do drukarek, faksów i kserokopiarek (zamówienie z podziałem na 3 części).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i regeneracja tonerów i tuszy do drukarek, faksów i kserokopiarek; 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: 1) część nr 1: asortyment I - dostawa tonerów i tuszy do drukarek i faksów; a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem go do wyznaczonego miejsca/ magazynu w siedzibie Zamawiającego na terenie miasta Rzeszowa; c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad i uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt odbierze uszkodzony towar oraz w ciągu 3 dni od daty otrzymania wezwania do usunięcia braków lub wad, dostarczy przedmiot zamówienia wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady; d) Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczny logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim. e) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych pojemniki po dostarczonych materiałach w terminie 3 dni, od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Zgłoszenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać dokonane w terminie 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia; f) Odbiór zużytych pojemników nastąpi z siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy; g) Przedmiot zamówienia powinien być objęty 12 miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, chyba, że producent materiałów udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część materiałów eksploatacyjnych Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta; h) Jeżeli Wykonawca zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą dostarczy materiały eksploatacyjne będące zamiennikami, to muszą one spełniać następujące wymagania: - wkłady drukujące muszą być fabrycznie nowe i wykonane z elementów fabrycznie nowych (wszystkie elementy tonerów, tuszy, głowic, bębnów muszą być nowe) odpowiadające jakością oryginalnym, - ilość uzyskanych kopii nie może być mniejsza niż przy używaniu oryginałów. - jakość wydruków musi być nie gorsza jak przy używaniu oryginałów (rozlewanie liter, przerywanie ciągłości tekstu lub rysunku, nienaturalna kolorystyka, nieodpowiednie dokładnościowo odstępy pomiędzy punktami rysunku lub mapy są niedopuszczalne). i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie usterki wynikające z zastosowania zamienników, j) Wykonawca zagwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. k) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek urządzeń wynikających z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych - włącznie z wymianą urządzenia - naprawa winna być wykonana przez autoryzowany zakład naprawczy. l) Naprawa urządzenia winna odbywać się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona na własny koszt odbioru urządzenia w celu przekazania go do serwisu. Przekazanie sprzętu Wykonawcy przez Zamawiającego i jego zwrot, każdorazowo zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem. 2) część nr 2: asortyment II - regeneracja tonerów i tuszy do drukarek i faksów; a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; b) Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie napełnione pojemniki oraz odbierze zużyte pojemniki do dalszego ich napełnienia z siedziby Zamawiającego; c) W przypadku stwierdzenia uszkodzenia pojemnika w trakcie realizacji procesu napełniania Wykonawca wymieni uszkodzony pojemnik na pojemnik wolny od wad na własny koszt. d) W regenerowanych tonerach Wykonawca wymieni na nowe wałki OPC i listwy czyszczące; e) W tuszach i tonerach posiadających chipy elektroniczne, Wykonawca wymieni na nowy układ elektroniczny w celu umożliwienia poprawnej komunikacji chipa z kartridżem; f) Przedmiot zamówienia powinien być objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru; g) Wykonawca zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą dostarczy materiały eksploatacyjne spełniające następujące wymagania: - ilość uzyskanych kopii nie może być mniejsza niż wymieniona w specyfikacji technicznej; - jakość wydruków musi być nie gorsza jak przy używaniu materiałów oryginalnych lub zamienników, h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie usterki wynikające z zastosowania dostarczonych materiałów regenerowanych; i) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; j) Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie usterki urządzeń wynikające z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych - włącznie z wymianą urządzenia - naprawa winna być wykonana przez autoryzowany zakład naprawczy; k) Naprawa urządzenia winna odbywać się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona na własny koszt odbioru przedmiotu w celu przekazania go do serwisu. Przekazanie sprzętu Wykonawcy przez Zamawiającego i jego zwrot, każdorazowo zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem. 3) część nr 3: asortyment III - dostawa tonerów do kserokopiarek; a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem go do wyznaczonego miejsca/ magazynu w siedzibie Zamawiającego na terenie miasta Rzeszowa; c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad i uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt odbierze uszkodzony towar oraz w ciągu 3 dni od daty otrzymania wezwania do usunięcia braków lub wad, dostarczy przedmiot zamówienia wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady; d) Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczny logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim. e) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych pojemniki po dostarczonych materiałach w terminie 3 dni, od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Zgłoszenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać dokonane w terminie 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia; f) Odbiór zużytych pojemników nastąpi z siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy; g) Przedmiot zamówienia powinien być objęty 12 miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, chyba, że producent materiałów udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część materiałów eksploatacyjnych Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta; h) Jeżeli Wykonawca zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą dostarczy materiały eksploatacyjne będące zamiennikami, to muszą one spełniać następujące wymagania: - wkłady drukujące muszą być fabrycznie nowe i wykonane z elementów fabrycznie nowych (wszystkie elementy tonerów, tuszy, głowic, bębnów muszą być nowe) odpowiadające jakością oryginalnym, - ilość uzyskanych kopii nie może być mniejsza niż przy używaniu oryginałów. - jakość wydruków musi być nie gorsza jak przy używaniu oryginałów (rozlewanie liter, przerywanie ciągłości tekstu lub rysunku, nienaturalna kolorystyka, nieodpowiednie dokładnościowo odstępy pomiędzy punktami rysunku lub mapy są niedopuszczalne). i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie usterki wynikające z zastosowania zamienników, j) Wykonawca zagwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. k) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek urządzeń wynikających z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych - włącznie z wymianą urządzenia - naprawa winna być wykonana przez autoryzowany zakład naprawczy. l) Naprawa urządzenia winna odbywać się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona na własny koszt odbioru urządzenia w celu przekazania go do serwisu. Przekazanie sprzętu Wykonawcy przez Zamawiającego i jego zwrot, każdorazowo zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa tonerów i tuszy do drukarek i faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOLDEN LINE Paweł Dostych, Ul. Krakowska 150, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45725,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39876,41

  • Oferta z najniższą ceną: 39876,41 / Oferta z najwyższą ceną: 94315,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: regeneracja tonerów i tuszy do drukarek i faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGINE S.C Dorula, Dorula, Ul. Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45061,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35958,75

  • Oferta z najniższą ceną: 35958,75 / Oferta z najwyższą ceną: 59513,55

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH Spólka z o.o., Ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10864,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4393,97

  • Oferta z najniższą ceną: 4393,97 / Oferta z najwyższą ceną: 7350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.