Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Olsztyn: Dostawa wyrobów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 105615 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5344944 w. 117, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyrobów biurowych (zadanie nr 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Izbie Skarbowej w Olsztynie (zadanie nr 2). 1.1. Szczegółowy wykaz oraz planowane ilości zamawianych wyrobów i materiałów zostały określone w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ: 1.1.1. zestawienie asortymentowo - ilościowo-cenowe wyrobów biurowych - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 1.1.2. zestawienie asortymentowo - ilościowo-cenowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów - stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. PAXER Sp. J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69481,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22118,48
Oferta z najniższą ceną: 22118,48 / Oferta z najwyższą ceną: 32988,8
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano zapytania o cenę, którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość 14 tys. euro, a nie przekracza kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że przedmiotem zamówienia była dostawa towaru powszechnie dostępnego o ustalonych standardach jakościowych, który jest w pełni porównywalny a jedynym kryterium, które go odróżnia to cena. Wyroby biurowe oraz materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów stanowią powszechnie dostępną dostawę towarów, które są oferowane na rynku przez szerokie grono potencjalnych wykonawców. Przedmioty zamówienia zostały opisane za pomocą odpowiednio dokładnych określeń, ze wskazaniem na towary, które mogą być równoważne.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa gaśnic przenośnych i przewoźnych - postępowanie nr 43/D
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa paliw
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.