eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Kraków: Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 105575 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania (mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych, sznurów galowych, koszul wyjściowych i służbowych, beretów, czapek służbowych zimowych, krawatów, swetrów służbowych, rękawiczek zimowych, półbutów służbowych i wyjściowych, botków ocieplanych, obuwia koszarowego, kurtek ? z podpinką, skarpet letnich i zimowych, kominiarek dzianych oraz szalików zimowych) dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załączniki 1.1-1.8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5, 18.33.20.00-5, 18.44.33.10-2, 18.42.30.00-0, 18.23.53.00-8, 18.42.40.00-7, 18.81.50.00-5, 18.22.32.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9, 18.42.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta zł. 00/100), - dla zadania nr 2 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset zł. 00/100), - dla zadania nr 3 w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta zł. 00/100), - dla zadania nr 4 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100), - dla zadania nr 5 w wysokości: 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 6 w wysokości: 1.200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście zł. 00/100), - dla zadania nr 7 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100), - dla zadania nr 8 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wzory: - dla zadania nr 1 - wzór munduru wyjściowego zimowego męskiego 1 kpl. munduru służbowego męskiego 1 kpl., spodni letnich 1 szt. (zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty mundur wyjściowy i służbowy bez obszytych pagonów taśmą dystynkcyjną, oraz mundur wyjściowy bez krokiewek). - dla zadania nr 2 - wzór koszuli służbowej z długim rękawem 1 szt. oraz koszuli służbowej z krótkim rękawem 1 szt. - dla zadania nr 3 - wzór beretu z orzełkiem 1 szt., czapki służbowej zimowej z orzełkiem 1 szt. oraz krawata 1 szt. - dla zadania nr 4 - wzór swetra służbowego 1 szt. (zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty sweter służbowy bez obszytych pagonów taśmą dystynkcyjną) - dla zadania nr 5 - wzór rękawiczek zimowych 1 pary. - dla zadania nr 6 - wzór półbutów służbowych 1 pary, półbutów wyjściowych 1 pary, botków ocieplanych 1 pary oraz obuwia koszarowego 1 pary. - dla zadania nr 7 - Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wzoru. - dla zadania nr 8 - wzór skarpet letnich 1 pary, skarpet zimowych 1 pary, kominiarki dzianej 1 szt. oraz szalika zimowego 1 szt. Karty techniczne (technologiczne) z próbkami materiałów wystawione przez producentów tkanin dla materiału zasadniczego użytego do wykonania ubrań, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego wymogów: - dla zadania nr 1 - munduru wyjściowego zimowego, munduru służbowego oraz spodni letnich.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; 2. Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. 3. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 (Wydział Kwatermistrzowski, pokój 120).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 (sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski - 75 kpl., - Mundur służbowy męski - 75 kpl., - Spodnie letnie - 76 szt., - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) aspiranta z haftem mł. asp. - 60 szt., - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) podoficerska bez haftu - 40 szt., - Sznur galowy aspirancki - 75 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych z długim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem pod krawat, koszul służbowych z długim rękawem, koszul służbowych z krótkim rękawem oraz koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem - męska - 150 szt., - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem - męska - 77 szt., - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat - męska - 3 szt., - Koszula służbowa z długim rękawem - męska - 153 szt., - Koszula służbowa z krótkim rękawem - męska - 151 szt., - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat - męska - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa beretów, czapek służbowych zimowych oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Beret z orzełkiem - 85 szt. - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem - 40 szt. - Krawat - 155 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2, 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy - 75 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Rękawiczki zimowe - 75 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa półbutów służbowych i wyjściowych, botków ocieplanych oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Półbuty służbowe - 68 par., - Półbuty wyjściowe - 75 par., - Botki ocieplane - 76 par., - Obuwie koszarowe - 125 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa kurtek ? z podpinką dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Kurtka ? z podpinką - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa skarpet letnich i zimowych, kominiarek dzianych oraz szalików zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Skarpety letnie - 150 par., - Skarpety zimowe - 70 par., - Kominiarek dzianych - 75 szt., - Szalik zimowy - 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9, 18.42.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.