eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa i zakup opryskiwacza do deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji (DDD) dla potrzeb Urzędu Gminy Dębica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Dębica: Dostawa i zakup opryskiwacza do deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji (DDD) dla potrzeb Urzędu Gminy Dębica
Numer ogłoszenia: 105551 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zakup opryskiwacza do deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji (DDD) dla potrzeb Urzędu Gminy Dębica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i zakup opryskiwacza do deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji (DDD) dla potrzeb Urzędu Gminy Dębica. 2. Opis przedmiotu zamówienia : I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) opryskiwacza do deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji (DDD) o następujących parametrach: 1) zasięg oprysku w poziomie: miniumum 18 metrów, 2) zasięg oprysku w pionie: minimum 23 metry, 3) pojemność zbiornika cieczy: minimum 300 litrów, 4) Wymagane gabaryty: - maksymalna długość : 85 cm - maksymalna szerokość : 130 cm - maksymalna wysokość: 145 cm 5) napęd własnym silnikiem spalinowym o mocy minimum 25 KM, 6) możliwość załadunku wózkiem widłowym, 7) wielokierunkowa głowica opryskowa kierowana z kabiny samochodu ergonomicznym panelem sterowania, 8) możliwość zmiany dawki cieczy z kabiny pojazdu, 9) głowica z układem elektrostatycznym, 10) lanca opryskowa z bębnem, 11) pompa mikrodozująca umożliwiająca wykonywanie zabiegów trzema różnymi pestycydami przy jednym napełnieniu zbiornika, 12) możliwość zmiany gęstości wypryskiwanej chmury cieczy roboczej, 13) układ opryskowy z bezobsługowym filtrem samoczyszczącym, 14) zabezpieczenie mechanizmu obracającego przed uszkodzeniem w wyniku uderzenia głowicy o przeszkodę , 15) przystawka do zamgławiania kanalizacji i szamb, 16) możliwość montażu dodatkowego wyposażenia tj. zamgławiacza ultra-niskimi dawkami oraz generatora gorącej mgły i mechanizmu pracy głowicy w trybie ciągłym (góra-dół) II. Dostawca w ramach wykonania zamówienia winien przeszkolić minimum 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi opryskiwacza w ilości minimum 5 godzin. III. Dostawa opryskiwacza - loco Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Źródlana 4, 39-207 Brzeźnica. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia (dostawa opryskiwacza) musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym powyżej oraz w SIWZ Rozdział II ust. 1 i 2 2. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia : od dnia zawarcia umowy do 16.06.2012 r. b) termin płatności - 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego c) Zamawiający wymaga aby opryskiwacz posiadał parametry OPISANE W Rozdziale II ust.2 SIWZ: Przedmiot zamówienia 3. Wykonawca winien złożyć jako integralną część oferty - Tabelę potwierdzającą spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opryskiwacza. Wzór tabeli przedstawiono w Wzorze formularza oferty (Druk OFERTA).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00 - Usługi lotnicze i podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 2. Wykonawca winien złożyć jako integralną część oferty - Tabelę potwierdzającą spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opryskiwacza. Wzór tabeli przedstawiono w Wzorze formularza oferty (Druk OFERTA) ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica - pokój 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.