Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Włocławek: DIZ-16-2009 - dostawa funduskamery i lampy szczelinowej
Numer ogłoszenia: 105504 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-16-2009 - dostawa funduskamery i lampy szczelinowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I: 1.Funduskamera - kpl. 1, o niżej wymienionych parametrach: Kamera non - mydriatic - możliwość wykonywania zdjęć od min. 3,3 mm wielkości źrenicy - lub mniejszej, Możliwość wykonywania zdjęć kolorowych i bezczerwiennych dna oka, Możliwość wykonywania angiografii fluorosceinowej, Zdjęcia wykonywane zintegrowanym, wewnętrznym sensorem cyfrowym o rozdzielczości min. 5 mln pixeli, Dystans roboczy min. 40 mm, Zintegrowany w statywie komputer sterujący, Profesjonalny software oparty na Windows XP Professional umożliwiający: - podgląd - akwizycję zdjęć - obróbkę zdjęć poprzez: regulację kontrastu, jasności, wielkości zdjęć automatyczny montaż i panorama kliku zdjęć jednego oka. T Możliwość pracy przy kącie 45 st. Możliwość korekcji wady min. + - 35 D Oświetlenie oka pacjenta iluminacją podczerwoną Fiksacja zewnętrzna i wewnętrzna Możliwość przesuwania myszką położenia fiksatora wewnętrznego Możliwość podglądu na żywo przedmiotu badania na monitorze LCD min. 19 cali Urządzenie wyposażone jest w filtry: zielony, niebieski, czerwony Archiwizacja danych na twardym dysku w formatach: DICOM, BMP, JPG Archiwizacja danych na płytach DVD i CD Archiwizacja danych na przenośnych dyskach USB Flash Drive Kolorowa drukarka laserowa na stoliku Mysz optyczna, klawiatura Elektryczny stolik asymetryczny pod urządzenie dostosowany dla pacjentów na wózkach inwalidzkich Stołek operatora na kółkach Stołek dla pacjenta na nóżkach Stabilizator napięcia UPS Bezpłatna aktualizacja oprogramowania Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał wszystkie wyspecyfikowane w opisie przedmiotu parametry graniczne. Niespełnienie jakiegokolwiek z parametrów granicznych przez oferenta spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień publicznych (CPV): 33.16.20.00-3 ZADANIE II: 2. Lampa szczelinowa - kpl. 1, o następujących parametrach: Lampa szczelinowa z oświetlaczem położonym poniżej części optycznej ( typ Zeiss ) Trzy powiększenia optyczne ( 10 x ; 16x ; 25x ) Długość szczeliny: 1 do 14 mm z płynną możliwością regulacji Szerokość szczeliny: od 0 do 14 mm z płynną możliwością regulacji Filtry: niebieski, zielony, kontrastujący siatkówkę - (amber), pochłaniający ciepło. Płynna regulacja natężenia światła potencjometrem umieszczonym w bezpośrednim sąsiedztwie joysticka, tak by obsługa joysticka oraz potencjometru mogła być wykonywana jedną ręką. Konstrukcja umożliwiająca rozbudowę o przystawkę do wykonywania fotografii i filmów. Ramię nośne mikroskopu z kanałem do prowadzenia przewodów - umożliwiające poprowadzenie przewodów przystawki cyfrowej w korpusie mikroskopu, tak aby nie przeszkadzały podczas pracy przy urządzeniu. Stolik elektryczny na kółkach, umożliwiający badanie pacjenta siedzącego na wózku inwalidzkim. Stołek dla lekarza . Stołek dla pacjenta. Wspólny Słownik Zamówień publicznych (CPV): 33.16.70.00-8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.16.70.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i lub dostaw aparatury medycznej , w tym sprzętu okulistycznego. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz podobnych dostaw dla placówek ochrony zdrowia (co najmniej 2 dostawy za łączną wartość brutto 300 000,00zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 1a do SIWZ; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych dostaw materiałów medycznych, w tym funduskamery i lampy szczelinowej dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 600 tys. zł),zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
(biurowiec, III piętro, pok. 303 ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek (biurowiec, III piętro, pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja placów zabaw
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lampy operacyjnej sufitowej na Oddział Kardiochirurgii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego według III pakietów.
- Wyposażenie w aparaturę ogólnego przeznaczenia dla potrzeb Szpitala
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych do zabiegów endoskopowych, staplerów, nici chirurgicznych i hemostatyków."
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.