eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Prusice: Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego
Numer ogłoszenia: 104940 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25698 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakres czynności, będących przedmiotem umowy, na terenie Gminy Prusice bez napraw uszkodzeń i szkód spowodowanych przez osoby trzecie, w szczególności obejmuje: a) Oględziny infrastruktury oświetleniowej, b) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej, c) Wymianę niesprawnych źródeł światła, d) Utylizację zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany, e) Lokalizację i naprawę uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymianę uszkodzonych odcinków linii, f) Utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym, oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych, g) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.), h) Wymianę uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, i) Wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy, j) Bieżącą kontrolę i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych, k) Kontrolę prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymianę uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. l) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych. m) Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12. n) Utrzymanie opraw w należytej czystości. 2) Czynności eksploatacyjne będą polegać na: a) całodobowej ciągłej obsłudze za pośrednictwem pracowników Terenowego Wydziału Wykonawstwa UST52 oraz zespołów Pogotowia Energetycznego umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia, 24 godziny na dobę; b) bezzwłocznym podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: -kolizja drogowa, w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, -działania żywiołów, -stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia, -niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 20/0,4kV; c) usuwaniu zgłoszonych usterek i niesprawności pojedynczych punktów świetlnych w czasie do 96 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy liczony będzie w sposób następujący: -96 godzin od zgłoszenia w dni powszednie, -96 godzin liczonych od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy zgłoszenie nastąpiło w dniu bezpośrednio poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym od pracy d) usuwaniu na własny koszt, usterek sieci oświetleniowej powstałych wskutek kolizji drogowych oraz działań żywiołów; e) zawiadamianiu Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych powyżej jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyn i terminu usunięcia usterki; f) zgłaszaniu Zamawiającemu usunięcia niesprawności za pośrednictwem zawiadomienia pisemnego lub faksu, albo elektronicznie na adres -e-mail, zgodnie z zapisami § 6 ust. 2 Umowy. g) podniesieniu standardu świadczonej usługi, polegającej na dowieszeniu 20 dodatkowych punktów świetlnych w miejscowościach: Strupina, ul. Piastowska - 1 szt., w Prusicach ul. Kolejowa - 1, w Skokowej, ul. Żmigrodzka- 8 szt., ul. Wrocławska - 3 szt., ul. Łąkowa- 1 szt. ul. Krótka - 1 szt., ul. Strażacka - 3 szt., Krościna Wielka - 2 szt. w terminie do dnia 30.06.2016 roku. Usługa serwisu dowieszonych punktów będzie świadczona po wykonaniu dowieszenia tych punktów i od tej daty będzie naliczana opłata ryczałtowa za dowieszone punkty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11, 31- 35 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 635980,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505953,40

  • Oferta z najniższą ceną: 505953,40 / Oferta z najwyższą ceną: 505953,40

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust.1 pkt1. lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164), który stanowi, że: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę; a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 8 grudnia 1990r. o samorządzie gminnym obejmują sprawy gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego. Ponadto planowanie oświetlenia miejsc publicznych, dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów, dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się na terenie gminy należy do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe (art. 18 ust. 1 pkt.1) , 2) i 3 ) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne). Infrastruktura oświetlenia drogowego znajdująca się na terenie Zamawiającego stanowi własność TAURON Dystrybucja S.A . Wykonawca TAURON Dystrybucja SA z siedzibą w Krakowie przy ul. Zawiła 65L, 30-390 Kraków, Oddział we Wrocławiu, pl. Powstańców Śląskich 5, 53-329 Wrocław nie wyraził zgody na świadczenie usług dotyczących serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego w miejscowościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy przez inny niż TAURON podmiot wybrany w procedurze pzp w trybie przetargu nieograniczonego ( załącznik pismo TAURON Dystrybucja S.A Oddział we Wrocławiu sygnatura : TD/OWR/SR/2016-01-07/005 z dnia 07.01.2016 )

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.