eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Prusice: Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego
Numer ogłoszenia: 25698 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229 , strona internetowa www.bip.prusice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres czynności, będących przedmiotem umowy, na terenie Gminy Prusice bez napraw uszkodzeń i szkód spowodowanych przez osoby trzecie, w szczególności obejmuje: a) Oględziny infrastruktury oświetleniowej, b) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej, c) Wymianę niesprawnych źródeł światła, d) Utylizację zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany, e) Lokalizację i naprawę uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymianę uszkodzonych odcinków linii, f) Utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym, oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych, g) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.), h) Wymianę uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, i) Wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy, j) Bieżącą kontrolę i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych, k) Kontrolę prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymianę uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. l) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych. m) Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12. n) Utrzymanie opraw w należytej czystości. 2) Czynności eksploatacyjne będą polegać na: a) całodobowej ciągłej obsłudze za pośrednictwem pracowników Terenowego Wydziału Wykonawstwa UST52 oraz zespołów Pogotowia Energetycznego umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia, 24 godziny na dobę; b) bezzwłocznym podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: -kolizja drogowa, w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, -działania żywiołów, -stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia, -niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 20/0,4kV; c) usuwaniu zgłoszonych usterek i niesprawności pojedynczych punktów świetlnych w czasie do 96 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy liczony będzie w sposób następujący: -96 godzin od zgłoszenia w dni powszednie, -96 godzin liczonych od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy zgłoszenie nastąpiło w dniu bezpośrednio poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym od pracy d) usuwaniu na własny koszt, usterek sieci oświetleniowej powstałych wskutek kolizji drogowych oraz działań żywiołów; e) zawiadamianiu Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych powyżej jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyn i terminu usunięcia usterki; f) zgłaszaniu Zamawiającemu usunięcia niesprawności za pośrednictwem zawiadomienia pisemnego lub faksu, albo elektronicznie na adres -e-mail, zgodnie z zapisami § 6 ust. 2 Umowy. g) podniesieniu standardu świadczonej usługi, polegającej na dowieszeniu 15 dodatkowych punktów świetlnych w miejscowościach: Strupina (ul. Krótka - 1 szt., ul. Kwiatowa - 1 szt., ul. Piastowska - 4 szt., ul. Tichego - 4 szt.) oraz w Pawłowie Trzebnickim - 5 szt. w terminie do dnia 31.01.2016 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Tryb z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust.1 pkt1. lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164), który stanowi, że: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę; a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 8 grudnia 1990r. o samorządzie gminnym obejmują sprawy gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego. Ponadto planowanie oświetlenia miejsc publicznych, dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów, dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się na terenie gminy należy do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe (art. 18 ust. 1 pkt.1) , 2) i 3 ) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne). Infrastruktura oświetlenia drogowego znajdująca się na terenie Zamawiającego stanowi własność TAURON Dystrybucja S.A . Wykonawca TAURON Dystrybucja SA z siedzibą w Krakowie przy ul. Zawiła 65L, 30-390 Kraków, Oddział we Wrocławiu, pl. Powstańców Śląskich 5, 53-329 Wrocław nie wyraził zgody na świadczenie usług dotyczących serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego w miejscowościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy przez inny niż TAURON podmiot wybrany w procedurze pzp w trybie przetargu nieograniczonego ( załącznik pismo TAURON Dystrybucja S.A Oddział we Wrocławiu sygnatura : TD/OWR/SR/2016-01-07/005 z dnia 07.01.2016 )

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • TAURON Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11,, 31- 35 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.