eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa świętokrzyskiego w podziale na V częściCzęść I - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Busku - Zdroju Część II - Oznakowanie poziome na ternie Rejonu w Jędrzejowie Część III -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Kielce: Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa świętokrzyskiego w podziale na V części: Część I - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Busku - Zdroju Część II - Oznakowanie poziome na ternie Rejonu w Jędrzejowie Część III - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Kielcach Część IV - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Opatowie Część V - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Starachowicach Zamówienie Nr 63/2009
Numer ogłoszenia: 104892 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach , ul. I. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, faks 041 3664804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa świętokrzyskiego w podziale na V części: Część I - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Busku - Zdroju Część II - Oznakowanie poziome na ternie Rejonu w Jędrzejowie Część III - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Kielcach Część IV - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Opatowie Część V - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Starachowicach Zamówienie Nr 63/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa świętokrzyskiego w podziale na V części: Część I - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Busku - Zdroju Część II - Oznakowanie poziome na ternie Rejonu w Jędrzejowie Część III - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Kielcach Część IV - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Opatowie Część V - Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Starachowicach Roboty obejmują wykonanie: - oznakowania poziomego cienkowarstwowego - oznakowania grubowarstwowego - termoplast - oznakowania grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla: Część I - 5 100,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy sto 00/100) Część II - 7 800,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy osiemset 00/100) Część III - 4 800,00 zł (słownie zł: cztery tysiące osiemset 00/100) Część IV - 7 600,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy sześćset 00/100) Część V- 4 700,00 zł (słownie zł: cztery tysiące siedemset 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank S.A. O/Kielce, nr 47 1500 1458 1214 5001 1168 0000, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś. PLN. 2.1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: 1. Stanowisko : Kierownik Robót Wymagana liczba osób: - 1 (dla każdej z pięciu części) UWAGA (Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać się potencjałem kadrowym proporcjonalnie do ilości części np. składając ofertę na dwie części - wymagana ilość osób na Stanowisko Kierownika Robót - 2, składając ofertę na trzy części - wymagana ilość osób na Stanowisko Kierownika Robót - 3, itd.) 2.2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu zapewniające terminowe wykonanie robót, w tym posiadać sprzęt: malowarki samojezdne dostosowane do wykonania malowania farbą z mechanicznym rozsypywaniem kulek w ilości zapewniającej wydajność dzienną min.: dla Części I - 2 000 m2 dla Części II - 2 000 m2 dla Części III - 2 000 m2 dla Części IV - 2 000 m2 dla Części V - 2 000 m2 UWAGA (Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać się potencjałem technicznym proporcjonalnie do ilości części np. składając ofertę na dwie części - zapewnić wydajność dzienną min. 4 000 m2, składając ofertę na trzy części - zapewnić wydajność dzienną min. 6 000 m2, itd.) 2.3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) roboty polegające na wykonaniu: dla Części I - łącznie min. 40 000 m2 oznakowania poziomego dla Części II - łącznie min. 40 000 m2 oznakowania poziomego dla Części III - łącznie min. 40 000 m2 oznakowania poziomego dla Części IV - łącznie min. 40 000 m2 oznakowania poziomego dla Części V - łącznie min. 40 000 m2 oznakowania poziomego UWAGI (łącznie - tzn. w ramach jednego bądź kilku kontraktów) (Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać się doświadczeniem proporcjonalnie do ilości części np. składając ofertę na dwie części - wykonaniem łącznie min. 80 000 m2 oznakowania poziomego, na trzy części - wykonaniem łącznie min. 120 000 m2 oznakowania poziomego itd.) 2.4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, przychody netto ze sprzedaży oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim . 2.2 Wykaz osób, Którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy). * W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3 Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. IDW * W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie jednostki sprzętu lub/i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych jednostek sprzętu lub/i środków transportu. 2.4 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.2., 1.4. i 1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. - 1.5. 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. - 1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Kielce, ul. Paderewskiego 43/45, pok. 238 cena 10.00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kielce, ul. Paderewskiego 43/45, pok. 238.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Busku - Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznakowanie grubowarstwowe - termoplast - oznakowanie grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oznakowanie poziome na ternie Rejonu w Jędrzejowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznakowanie grubowarstwowe - termoplast - oznakowanie grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznkowanie grubowarstwowe - termoplast - oznakowanie grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Opatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznkowanie grubowarstwowe - termoplast - oznakowanie grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oznakowanie poziome na terenie Rejonu w Starachowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznakowanie grubowarstwowe - termoplast - oznkowanie grubowarstwowe masą chemoutwardzalną. Oznakowanie podstawowe oraz interwencyjne - wykonywane na wezwanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.