eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Przebudowa ulicy Harcerskiej i ul. Olimpijskiej (na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej)w miejscowości Cielcza".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104511 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Jarocin: "Przebudowa ulicy Harcerskiej i ul. Olimpijskiej (na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej)w miejscowości Cielcza".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66706 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67190 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości 10, 63200 Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 499 500, faks 627 472 225, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ulicy Harcerskiej i ul. Olimpijskiej (na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej)w miejscowości Cielcza".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR - RGK.271.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Harcerskiej długości ok. 408 m oraz ulicy Olimpijskiej (od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej) długości ok. 64,00 m polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz ze zjazdami na posesje. Parametry techniczne: - klasa techniczna drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - szerokość ciągu pieszojezdnego 5,0 m - pochylenie poprzeczne jezdni 2% (obustronne) - oznakowanie drogowe zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Konstrukcja warstw: Konstrukcja krawężnika i opornika - krawężnik betonowy wibroprasowany o wym. 15x30 cm ustawiony na wysokości 5 cm nad poziom projektowanej krawędzi jezdni jako obramowanie jezdni - opornik betonowy 12x25 ustawiony na wysokości 1 cm nad poziomem nawierzchni jako obramowanie nawierzchni zjazdów - opornik betonowy 6x20 ustawiony na wysokości 2 cm poniżej nawierzchni jako obramowanie nawierzchni dojść do posesji Spoiny krawężników i oporników należy wypełnić zaprawą cementowo-piaskową 1:3. Konstrukcja ciągu pieszojezdnego - umocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem C 3/4 wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 - gr. 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13285. Mieszanki niezwiązane i wg WT-4 - gr. 15 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 - gr. 3 cm - nawierzchnia z kostki brukowej szarej i grafitowej, prostokątnej, wg PN-EN 1338 - gr. 8 cm. Konstrukcja zjazdów - umocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem C 3/4 wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 - gr. 10 cm´ - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13285. Mieszanki niezwiązane i wg WT-4 - gr. 10 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 - gr. 3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej, prostokątnej, wg PN-EN 1338 - gr. 8 cm. Odwodnienie: Odwodnienie nawierzchni będzie odbywać się za pomocą istniejących wpustów deszczowych i przykanalików do istniejącego kolektora deszczowego. Istniejące wpusty deszczowe oraz wszystkie studnie zlokalizowane w pasie drogowym należy dostosować wysokościowo do nowej nawierzchni. WAŻNE! Zakres zamówienia dotyczy branży drogowej ulicy Harcerskiej oraz ulicy Olimpijskiej (na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej). 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja techniczna pn.: "Przebudowa dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej na osiedlu przy ulicy Szkolnej w Cielczy" - przy czym zakres zamówienia dotyczy branży drogowej ulicy Harcerskiej oraz ulicy Olimpijskiej (na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Maratońskiej) oraz Tom V SIWZ Kosztorys ofertowy. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT588344.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Związek Spółek Wodnych w Jarocinie , , Ul. Wrocławska 53, 63-200, Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 496578.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 496578.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678546.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.