eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłomłyn › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104026 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Miłomłyn: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513407-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłomłyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074368600000, ul. ul. Twarda 12, 14140 Miłomłyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6425801, 642 58 08, faks 896 425 802, e-mail gmina@milomlyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.milomyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017. 2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą mogą być prowadzone tylko w PLN. 3. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy kredytowej do dnia 30 grudnia 2017r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 4. Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu maksymalnie 3 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania pisemnego polecenia za pomocą fax-u) na konto bankowe Zamawiającego o nr 98 8831 1025 2003 0300 0228 0024. 5. Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 7. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 8. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok równa się rzeczywistej liczbie dni tj. 365/366, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie od dnia zaciągnięcia kredytu w terminie do ostatniego dnia kończącego kwartał. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych Wykonawca przekazuje na 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. Ostateczna spłata kredytu wraz z ostatnią ratą odsetkową nastąpi do 30.11.2027r. 10. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 11. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 12. Spłata kredytu nastąpi w ratach od 30.09.2019 r. do 30.11.2027 r. zgodnie z poniższym harmonogramem: Rata Termin Kwota 1 30.09.2019 25 000,00 2 30.09.2020 25 000,00 3 30.09.2021 25 000,00 4 30.09.2022 25 000,00 5 30.03.2023 25 000,00 6 30.06.2023 25 000,00 7 30.09.2023 25 000,00 8 30.11.2023 25 000,00 9 30.03.2024 25 000,00 10 30.06.2024 25 000,00 11 30.09.2024 25 000,00 12 30.11.2024 25 000,00 13 30.03.2025 25 000,00 14 30.06.2025 25 000,00 15 30.09.2025 25 000,00 16 30.11.2025 25 000,00 17 30.03.2026 25 000,00 18 30.06.2026 25 000,00 19 30.09.2026 25 000,00 20 30.11.2026 25 000,00 21 30.03.2027 20 000,00 22 30.06.2027 20 000,00 23 30.09.2027 20 000,00 24 30.11.2027 20 000,00 13. Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu, a także do wykorzystania niższej od określonej w umowie kredytowej kwoty kredytu bez kosztów obciążających Zamawiającego. 16. W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu Wykonawca dokona aktualizacji "Harmonogramu spłat rat kapitałowych ", bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty kredytu w całości lub części przed terminem spłaty wynikającym z umowy kredytowej bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy i ponoszenia związanych z tym kosztów. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Zamawiający złoży odmienną dyspozycje na piśmie. 18. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania konkretnej raty lub rat kredytu, które mają podlegać wcześniejszej spłacie. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany spłaty rat kapitałowych w zakresie kwot i terminów bez kosztów obciążających Zamawiającego. 20. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 21. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 22. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. , poz. 1988). 24. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomieniu o wyborze oferty parafowany projekt umowy kredytowej, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SIWZ. 26. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tych projektów przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 27. Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załączono do pobrania: Statut Gminy - www.bip.milomlyn.pl/statut gminy Dokumenty potwierdzające upoważnienie przedstawicieli JST do podpisania umowy kredytu i ustanawiania zabezpieczeń - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Wykaz instytucji, w których JST korzysta z kredytów i/lub pożyczek - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Uchwała budżetowa na rok bieżący wraz z załącznikami- www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2016/XXXII/168/2016 Opinia RIO, dotycząca możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prawidłowości planowanej kwoty długu na rok 2017- www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2017 Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2016 r. z opinią RIO - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2016 Informacja o udzielonych poręczeniach i gwarancjach - - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2017/50/2017 Opinia RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Sprawozdanie budżetowe za rok 2016 - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2016 Sprawozdanie budżetowe za I kw. 2017r. - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2017 Uchwała w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Miłomłyn na lata 2017-2031 - www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2016/XXXII/167/2016 28. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust.4 ustawy oraz zastrzeżeń o których mowa w art.36a ust.2 ustawy. 29. Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy tj. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez Wykonawców i Podwykonawców pracowników wykonujących czynności związane z analizą sytuacji finansowej, określenia zdolności kredytowej Zamawiającego oraz udzielenia kredytu. 30. Zamawiający może dokonać kontroli w zakresie zatrudnienia wyszczególnionych osób poprzez żądanie dostarczenia dokumentów ZUS RCA tych osób wraz z dokumentem potwierdzającym ich złożenie w ZUS, potwierdzających zatrudnienie za poprzedni miesiąc. 31. Za niedopełnienie wymogu w zakresie zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości najniższego wynagrodzenia brutto wraz ze składkami pracodawcy za każdy miesiąc realizacji zamówienia za każdą osobę, która nie będzie zatrudniona.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT165533.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Iławie, , ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200, Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208152.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208152.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208152.33
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.