eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa ul.Festiwalowej i modernizacja widowni amfiteatru w Kraśniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Kraśnik: Przebudowa ul.Festiwalowej i modernizacja widowni amfiteatru w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 103987 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60595 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.Festiwalowej i modernizacja widowni amfiteatru w Kraśniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Przebudowa ul.Festiwalowej i modernizacja widowni amfiteatru w Kraśniku Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1 -Przebudowa ul.Festiwalowej Zadanie nr 2 -Modernizacja widowni amfiteatru 2.Zakres realizowanego zamówienia obejmuje roboty budowlano -montażowe w zakresie: Zadanie Nr 1: Branża drogowa w zakresie: Wykonanie przebudowy całej ul.Festiwalowej-z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej z odwodnieniem liniowym,zjazdami,chodnikiem,wymianą krawężni- ków,wg wymagań Lubelskiego Konserwatora Zabytków i dokumentacji projektowej; Wykonanie całego parkingu dla samochodów osobowych i dostawczych - na 33 miejsca postojowe dla samochodów osobowych oraz pięć miejsc postojowych dla autokarów i samochodów dostaw- czych o nawierzchni z kostki betonowej, Wykonanie drogi wewnętrznej szer.5 m -od ul.Festiwalowej (zakończyć 4 m za bramą wjazdowa na teren am iteatru.) Całość oznakowania poziomego należy wykonać jako grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych.Znaki drogowe pionowe wykonać w technologii olii odblaskowej I generacji z wyjątkiem znaków A-7 i D-6,które należy wykonać w technologii olii odblaskowej II generacji. Branża sanitarna w zakresie: Wykonanie w całości projektu dodatkowego hydrantu; Wykonanie następujących studni betonowych :D0,D1,D2,D3,D4,D5,D6 oraz studni plastikowej D4a; Wykonanie następujących wpustów deszczowych:W1,W2,W3,W4,W5,W6,W7; Wykonanie separatora substancji ropopochodnych; Wykonanie wszystkich odcinków kanalizacji deszczowej miedzy w/w studniami,z rur z litego PCV typu ciężkiego klasy S -SN 8 (SDR 34 ) Wykonanie przykanalików od w/w wpustów do studni Wykonanie i zaślepienie 8,0 m odcinka kanalizacji PCV 200 od studni D5 w kierunku studni D7. Branża elektryczna w zakresie: Przebudowa oświetlenia ulicznego ul.Festiwalowej,która obejmuje:przebudowę linii kablowych zasilających słupy oświetleniowe,demontaż słupów nr 2,3,4,oraz ponowny montaż po drugiej stronie ulicy oraz ochrona przed dotykiem pośrednim zgodnie z załączonym projektem ; Wykonanie linii kablowej zasilającej od budynku 5 do skrzynki przyłączeniowej 3SP wraz z wykonaniem skrzynek 1SP,2SP i 3SP Podstawę wyceny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania niezbędne do określe- nia standardu i jakości wykonania robót,sposobu wykonania robót budowlanych,właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają: 1)projekt budowlany i wykonawczy - Remont ul.Festiwalowej z placem postojowym,droga dojazdo- wa do am iteatru -część projektu; 2)projekt budowlany i wykonawczy sieci kanalizacji deszczowej -część projektu; 3)projekt budowlany i wykonawczy dodatkowego hydrantu dla budowy am iteatru -całość projektu; 4)przebudowa oświetlenia ulicznego ul.Festiwalowej -całość projektu; 5)specy ikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 6)specy ikacja istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa została opracowana przez B.P.ARCONEL Lublin. Zaleca się,aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie,gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie in ormacje,które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zadanie nr 2 Modernizacja widowni w I etapie uwzględnia: rozbiórkę starych ławek i montaż siedzeń stadionowych niskich koloru zielonego z uzupełnieniem brakujących elementów konstrukcyjnych elementów betonowych w sektorach; uzupełnienie nawierzchni z grysu białego w sektorach, rozbiórkę konstrukcji stalowej wiaty gospodarczej; wymiana pokrycia zadaszenia dla obsługi (z blachy trapezowej na blachodachówkę)oraz wymia- nę obróbek blacharskich (w kolorze zieleni); rozbiórkę undamentów betonowych do poziomu istniejącej nawierzchni as altowej,stalowych kotew,drobnych elementów betonowych w górnym chodniku widowni oraz na samej widowni; remont schodów widowni wraz z dojściami górnymi am iteatru (z poręczami)z kostki betonowej typu starobruk ,z wyłączeniem schodów górnych -s zt.2 ; Podstawę wyceny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót,sposobu wykonania robót budowlanych,właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają: 1)projekt budowlany remontu widowni wraz z dojściami górnymi i schodami am iteatru w Kraśniku przy ul.Festiwalowej; 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3)specyfikacja istotnych warunków zamówienia Zaleca się,aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie,gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie in ormacje,które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3.Opis stanu istniejącego,uzbrojenie ulicy: 1)istniejąca nawierzchnia -bitumiczna 2)w pasie drogowym występuje uzbrojenie:sieć elektroenergetyczna,kable tele oniczne,sieć wodociągowa,gazowa i kanalizacji sanitarnej; 4.Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót,sposobu wykonania robót budowlanych,właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają:projekty budowlane i wykonawcze,specy ikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oprac.przez ARCONEL Lublin i BOI Krzysztof Micho,stanowiące załączniki do SIWZ. 5.Wskazane w dokumentacji projektowej,przedmiarach i specy ikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów,urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.Oznacza to,zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych,że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie.Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy.wykorzystaniu,za zgodą autora dokumentacji projektowej, urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projekcie,Wykonawcy informują Zamawiającego w ofercie,załączając opinię autora dokumentacji projektowej. 6.Zaleca się,aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie,gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie in ormacje,które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 7.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty -minimum 3 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PB EKO-DROGPOL sp. jawna, ul. Partyzantów 32, 23-250 Urzedów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1348581,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 896424,33

  • Oferta z najniższą ceną: 896424,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1191821,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.