eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Rzepin: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - Etap I
Numer ogłoszenia: 103926 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52734 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzepin, Plac Ratuszowy 1, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 95 7596292 w. 36, faks 95 7596478.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENACH WIEJSKICH -ETAP I . a) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Kowalów zgodnie z zakresem wyznaczony na mapie do celów projektowych ( Załącznik A , MAPA ), z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków - Drzeńsko działka nr ewid. 17/4, uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji. b) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oczyszczalni ścieków na działce nr ewid. 17/4 obręb Drzeńsko oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji. 2. Szczegółowy zakres elementów formalno - prawnych usługi. a) Wykonać badania geotechniczne gruntów w niezbędnym do opracowania projektu zakresie. b) Opracować projekt budowlany z informacją BIOZ do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę 5 egzemplarzy. c) Opracować projekt wykonawczy w zakresie koniecznym do realizacji budowy: rysunki wykonawcze konstrukcji budowlanych, urządzeń i sieci technologicznych, układy zasilania w energię (wymiary, przekroje i długości kabli, schematy rozdzielni zasilających i sterowniczych na przyłączach do budynków, instalacje oświetleniowe, zasilania urządzeń, gniazda elektryczne) itd. - 5 egzemplarzy. d) Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze. e) Opracować przedmiar robót -2 egzemplarze -przedmiar należy opracować w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, f) Opracować kosztorys inwestorski całego zakresu projektu -2 egzemplarze. Kosztorys należy opracować metodą uproszczoną. g) Opracować projekt organizacji robót i harmonogram ich realizacji z uwzględnieniem ciągłego działania oczyszczalni i przepompowni ścieków w trakcie modernizacji tych obiektów - 3 egzemplarze. h) Sporządzić instrukcje stanowiskowe, eksploatacji, instrukcje BHP i p.poż z uwzględnieniem zagrożenia wybuchem wraz z opracowaniem ryzyka zawodowego oraz ogólne instrukcje eksploatacji całej oczyszczalni i głównej przepompowni ścieków po zakończeniu ich modernizacji -2 egzemplarze. i) Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej nie należy wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności, tj. opracować opis warunków oceny równoważności projektowanych materiałów i urządzeń, tak aby dokumentacja, na podstawie której zostanie określony opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, odpowiadała przepisom art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. j) Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w formie papierowej (w ilości wskazanej powyżej) oraz w formie elektronicznej w 3 egzemplarzach na dowolnych nośnikach w formatach edytowalnych *.doc, *.ath, *.dwg oraz w formie plików nieedytowalnych (PDF), k) Dokumentację należy sporządzić zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t. z póź. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. z póź. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004.130.1389 ze zm.), - ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j.), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29-31, - ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U.2015.469 j.t. z póź. zm.) - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska(Dz.U.2013.1232j.t. z póź. zm.) 3. Studium wykonalności. a) Wykonawca opracuje studium wykonalności dla projektu pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - etap I, zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego: - zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodno-ściekowym - Załącznik A do SIWZ, - wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów, inwestycyjnych w tym generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014 -2020 - Załącznik A do SIWZ. b) Wykonawca uwzględni w studium wykonalności zakupy sprzętu, pojazdów itd., nie ujęte w dokumentacji projektowej, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Studium należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną w formacie *.doc oraz PDF na dowolnym nośniku. 4. Informacje dodatkowe: a) Wszelkie koszty opracowania ponosi Wykonawca (m.in. opłaty skarbowe do wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń, za pełnomocnictwa, wypisy, wyrysy, mapy itp.). Koszty te Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. b) Projekt należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac w trakcie ich sporządzania. d) Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Rzepinie przy Placu Ratuszowym 1 , 69-110 Rzepin. e) Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, poprzez niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych. f) Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zakres merytoryczny prac projektowych został określony w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekowater Sp. z o.o., ul. Warszawska 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276750,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.