eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do budynków w rejonie Placu Niepodległości i ul. Gen. Galicy w Zakopanem oraz przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Krupówki 30 w Zakopanem - II Etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Szaflary: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do budynków w rejonie Placu Niepodległości i ul. Gen. Galicy w Zakopanem oraz przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Krupówki 30 w Zakopanem - II Etap.
Numer ogłoszenia: 103782 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29242 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska SA, Bańska Niżna, ul. Cieplice 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 150 41, faks 0-18 20 150 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do budynków w rejonie Placu Niepodległości i ul. Gen. Galicy w Zakopanem oraz przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Krupówki 30 w Zakopanem - II Etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane pod nazwą - Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do budynków w rejonie Placu Niepodległości i ul. Gen. Galicy w Zakopanem oraz przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Krupówki 30 w Zakopanem - II Etap, zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr I do SIWZ, - Instrukcją sporządzania dokumentacji geodezyjnej stanowiącą załącznik nr II do SIWZ, - Dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załączniki nr III do SIWZ. Zad.2 jest kontynuacją zrealizowanej w Etapie I części przyłącza do budynku przy ul. Krupówki 30 w Zakopanem. Etap I został zakończony na wysokości budynku Krupówki 49. Zad.1. Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami do budynków w rejonie Placu Niepodległości i ul. Generała Galicy w Zakopanem. Zad.2. Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Krupówi 30 w Zakopanem - Etap II 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: a) obsługę geodezyjną zgodnie z wymaganiami prawa i Instrukcją stanowiącą załącznik nr II do SIWZ, zwłaszcza w zakresie inwentaryzacji geodezyjnej urządzeń liniowych (sieci) - oddzielnie dla każdego zadania; b) ustanowienie Kierowników Budowy i Kierowników Robót na cały czas trwania budowy; c) opracowanie na własny koszt projektów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; d) dostawa materiałów preizolowanych zgodnie z zastrzeżeniem pkt. 3.2. SIWZ i wymaganiami opisanymi w Specyfikacjach Technicznych oraz dostawa innych materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy; e) wykonanie przedmiotu zamówienia według dokumentacji projektowych i Specyfikacji Technicznych, w tym między innymi, roboty ziemne, roboty montażowe, roboty budowlane związane z przejściami sieci ciepłowniczych nad/pod potokami; f) na skrzyżowaniach i zbliżeniach przewodów ciepłowniczych - zabezpieczenie urządzeń nad i podziemnych zgodnie z wymaganiami właścicieli tych urządzeń wraz z pisemnym odbiorem robót zabezpieczających przez właścicieli tych urządzeń; g) maksymalną ochronę zieleni i zabezpieczenie jej, a zwłaszcza systemu korzeniowego, w trakcie prowadzenia robót; h) roboty odtworzeniowe terenów po wykonanych robotach wraz z pisemnym odbiorem tych robót przez właścicieli terenów; i) poniesienie wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. poniesienie opłat za zajęcie pasów drogowych. UWAGI: 1. Zamawiający ze względu na długotrwałe procedury związane z uzyskaniem decyzji na zajęcie pasów drogowych (minimum 1 miesiąc) wystąpił we własnym imieniu do zarządcy pasów drogowych o wydanie takiej decyzji i naliczenie opłat za zajęcie pasów drogowych na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót w pasach drogowych. Wykonawca po podpisaniu umowy na roboty natychmiast zweryfikuje ten harmonogram zajęcia pasów drogowych i będzie mógł wystąpić do zarządcy pasów drogowych o zmianę decyzji i zmianę opłat na podstawie opracowanego przez siebie harmonogramu zajęcia pasów drogowych 2. Zamawiający informuje, że przy Placu Niepodległości znajdują się parkingi dla samochodów osobowych. Zgodnie z informacją Urzędu Miasta Zakopane umowa dzierżawy dla tych parkingów jest ważna do 31.05.2011r. W związku z tym Zamawiający informuje, że roboty związane z realizacją przedmiotu umowy w rejonie Placu Niepodległości i ul. Gen. Galicy należy wykonywać po 01.06.2011; j) organizację ruchu (projekt organizacji ruchu, uzgodnienia z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Dyrekcją Dróg, właścicielami terenu i innymi); k) skoordynowanie robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z robotami planowanymi przez Urząd Miasta Zakopane związanymi z rewitalizacją Parku im. St. Staszica, Placu Niepodległości oraz ul. Gen. Galicy; l) znalezienie miejsca odwozu nadmiaru ziemi i odwóz nadmiaru ziemi; m) wskazanie miejsca odwozu i utylizacji odpadów oraz odwóz i utylizacja odpadów w tym miejscu; n) uzyskanie i skompletowanie na własny koszt Wykonawcy wszystkich niezbędnych opracowań, akceptacji, zezwoleń, oświadczeń i innych dokumentów, w tym zawiadomień o zakończeniu budowy lub wystąpień o pozwolenie na użytkowanie, potrzebnych do uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie wykonanych obiektów w przypadkach gdy uzyskanie takiej decyzji jest konieczne według przepisów prawa. 2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany: - zadania: Zad.1 - na podstawie pozwolenia na budowę - zadania: Zad.2 - na podstawie art. 29a prawa budowlanego. Na etapie ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada nieprawomocne pozwolenie na budowę dla Zad. 1. Spodziewany przez Zamawiającego termin uzyskania klauzuli prawomocności decyzji pozwolenia na budowę dla Zad. 1 to data ok. 15.03.2011r. 3. Zamawiający dopuszcza do stosowania wyłącznie elementy systemu rurociągów preizolowanych jednego ze wskazanych producentów: - ze stalowych rur sztywnych: STAR PIPE Polska Sp. z o.o. lub Logstor ROR Polska Sp. z o.o. lub ISOPLUS Polska Sp. z o.o. lub FINPOL ROHR Sp. z o.o. - ze stalowych rur przewodowych giętkich: BRUGG Systemy Rurowe Sp. z o.o. po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca dla realizacji przedmiotu umowy zakupi i dostarczy materiały preizolowane wyłącznie jednej z tych firm. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zupełnego odstąpienia od wykonania poszczególnego zadania, wykonania zadania częściowego w danym zadaniu i części robót w zadaniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w terenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 44.16.31.60 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013. Działanie 7.2. Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne CERBUD Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 31, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 622600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 912783,00

  • Oferta z najniższą ceną: 912783,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1899120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.