eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadaniaBudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chrzanowie przy ul. Broniewskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Chrzanów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chrzanowie przy ul. Broniewskiego.
Numer ogłoszenia: 103636 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chrzanowie przy ul. Broniewskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chrzanowie przy ul. Broniewskiego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Priorytet 3.3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3. Instytucje Kultury Schemat A - Rozwój infrastruktury kulturalnej W ramach przedmiotowej usługi zakres pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru będzie obejmował: 1. Wykonywanie pełnego zakres czynności wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r -Prawo Budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 2. Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. 3. Kontrola terminowości wykonania robót , ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz harmonogramem robót. 4. Obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót. 5. Zatwierdzanie finansowego protokołu odbioru robót sporządzonego przez Wykonawcę będącego podstawą fakturowania robót przez Wykonawcę. 6. Koordynowanie prac inspektorów nadzoru branżowych. 7. Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. 8. Skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 9. Opracowywanie Raportu kwartalnego z realizacji robót , oraz Raportu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienie wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia takimi jak: a) Inspektor koordynator - niniejsza osoba winna : - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie co najmniej specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie, - posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej. b) Inspektor Robót Instalacyjnych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - obowiązujące do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej, sieci i instalacji cieplnej, wentylacji, - posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej. c) Inspektor Robót Drogowych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie co najmniej dróg, - posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej. d) Inspektor Robót Elektrycznych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające pokierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci i instalacji, - posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. 2) Posiada doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, pełnił funkcję Inspektora Nadzoru nad co najmniej jednym zadaniem inwestycyjnym obejmującym swym zakresem realizację: robót kubaturowych, robót drogowych, sieci i instalacje wodno-kanalizacyjne, cieplne oraz sieci i instalacje elektroenergetyczne. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami, oraz zaświadczeniami. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6.2.1) a-d, potwierdzające posiadanie uprawnień oraz aktualną przynależność do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego. Do wykazu należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie oceniany będzie ich łączy potencjał kadrowy 9. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie dla potwierdzenia spełnienia warunku podanego w pkt. 6.2.2). Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 październik 2008r. (Dz.U. nr 188 poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1, 5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11. pkt. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 10 lit. a i c oraz pkt 11, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 i 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 12 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok nr 1 (Dziennik Podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Priorytet 3.3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3. Instytucje Kultury Schemat A - Rozwój infrastruktury kulturalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.