eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Czarnocin: Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku.
Numer ogłoszenia: 103597 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81489 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie, ul. Juliusza Poniatowskiego 5, 97-318 Czarnocin, woj. łódzkie, tel. 44 6165123, faks 44 6165123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa fragmentu istniejącego budynku internatu, dostosowanie go do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku. Wszystkie prace budowlane będą prowadzone wewnątrz budynku i nie będą wpływać na zmianę jakichkolwiek charakterystycznych parametrów zewnętrznych. Funkcja obiektu również nie ulegnie zmianie. Roboty budowlane związane są z koniecznością dostosowania budynku do zaleceń przeprowadzonej ekspertyzy ochrony p-poż. Zakres robót obejmuje: 1.1. prace przygotowawcze: usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącymi instalacjami wewnętrznymi, 1.2. roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianki, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie boazerii, uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży prefabrykowanych, obudowa ogniochronna płyt g-k, 1.3. tynki i okładziny: uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych, tynku mozaikowego, 1.4. malowanie: gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie, 1.5. stolarka, ślusarka: dostarczenie i montaż ścian drzwi o wskazanej w projekcie odporności ogniowej wraz z ościeżnicami, okuciami i samozamykaczami, zamontowanie barierek stalowych zabezpieczających przed przypadkowym zejściem do piwnicy, 1.6. instalacje alarmowe: Wykonawca jest zobowiązany do zlecenia specjalistycznej firmie, opracowania projektu systemu sygnalizacji pożarowej dla dróg ewakuacyjnych, systemu sterowania zamknięciami ogniowymi na drogach ewakuacyjnych oraz do wykonania tej instalacji. 1.7. montaż oświetlenia ewakuacyjnego: przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, przebijanie otworów w ścianach i stropach, demontaż istniejącego osprzętu w głównej tablicy rozdzielczej, zamontowanie opraw i nowego osprzętu elektrycznego, montaż ROP na elewacji budynku. 1.8. Szczegółowy zakres robót określają załączniki: -Dokumentacja projektowo - techniczna - załącznik nr 5, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - cz. budowlana - załącznik nr6 -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - cz. elektryczna - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji: 2.Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 2.1. realizacji robót w oparciu o przekazaną przez zamawiającego dokumentację projektową, 2.2. zabezpieczenia na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymania ich w należytym stanie technicznym - roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektu (internat funkcjonujący w trakcie roku szkolnego, w części zamieszkały), 2.3. ustanowienia kierownika budowy, 2.4. prowadzenia dziennika budowy, 2.5.wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, - zastosowane materiały winny spełniać wymogi Prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją, 2.6.wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, 2.7.roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami o ochronie przeciwpożarowej przy wykonywaniu robót budowlanych, 2.8. roboty muszą być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją oraz z zachowaniem należytej staranności w ich wykonaniu, 2.9.udzielenia na wykonane roboty, zainstalowane urządzenia oraz wbudowane materiały 60 miesięcy gwarancji, począwszy od daty odbioru końcowego robót, 2.10. naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót - przywróceniu do stanu pierwotnego. 2.11.udziału w czynnościach odbiorowych wykonanych prac, UWAGA: Dopuszcza się możliwość zamiany drzwi 2-skrzydłowych D1 na parterze, na 1 - skrzydłowe przy zachowaniu przejścia 120 cm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U.EL-TOP D.Rusin; P.Szostakiewicz; G.Rusin S.C.;, ul. Słowackiego 93, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.