eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Czarnocin: Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku.
Numer ogłoszenia: 81489 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie , ul. Juliusza Poniatowskiego 5, 97-318 Czarnocin, woj. łódzkie, tel. 44 6165123, faks 44 6165123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsr.czarnocin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie - dostosowanie do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa fragmentu istniejącego budynku internatu, dostosowanie go do zaleceń ekspertyzy ochrony p-poż budynku. Wszystkie prace budowlane będą prowadzone wewnątrz budynku i nie będą wpływać na zmianę jakichkolwiek charakterystycznych parametrów zewnętrznych. Funkcja obiektu również nie ulegnie zmianie. Roboty budowlane związane są z koniecznością dostosowania budynku do zaleceń przeprowadzonej ekspertyzy ochrony p-poż. 1.2. Zakres robót obejmuje: 1.2.1. prace przygotowawcze: usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącymi instalacjami wewnętrznymi, 1.2.2. roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianki, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie boazerii, uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży prefabrykowanych, obudowa ogniochronna płyt g-k, 1.2.3. tynki i okładziny: uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych, tynku mozaikowego, 1.2.4. malowanie: gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie, 1.2.5. stolarka, ślusarka: dostarczenie i montaż ścian drzwi o wskazanej w projekcie odporności ogniowej wraz z ościeżnicami, okuciami i samozamykaczami, zamontowanie barierek stalowych zabezpieczających przed przypadkowym zejściem do piwnicy, 1.2.6. instalacje alarmowe: Wykonawca jest zobowiązany do zlecenia specjalistycznej firmie, opracowania projektu systemu sygnalizacji pożarowej dla dróg ewakuacyjnych, systemu sterowania zamknięciami ogniowymi na drogach ewakuacyjnych oraz do wykonania tej instalacji. 1.2.7. montaż oświetlenia ewakuacyjnego: przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, przebijanie otworów w ścianach i stropach, demontaż istniejącego osprzętu w głównej tablicy rozdzielczej, zamontowanie opraw i nowego osprzętu elektrycznego, montaż ROP na elewacji budynku. 1.2.8 Szczegółowy zakres robót określają załączniki: 1. Dokumentacja projektowo - techniczna załączniki: nr 5, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, załącznik nr 6,7 do niniejszej specyfikacji: 1.3. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1.3.1. realizacji robót w oparciu o przekazaną przez zamawiającego dokumentację projektową, 1.3.2. zabezpieczenia na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymania ich w należytym stanie technicznym - roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektu (internat funkcjonujący w trakcie roku szkolnego, w części zamieszkały), 1.3.3. ustanowienia kierownika budowy, 1.3.4. prowadzenia dziennika budowy, 1.3.5.wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, - zastosowane materiały winny spełniać wymogi Prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją, 1.3.6.wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, 1.3.7.roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami o ochronie przeciwpożarowej przy wykonywaniu robót budowlanych, 1.3.8. roboty muszą być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją oraz z zachowaniem należytej staranności w ich wykonaniu, 1.3.9.udzielenia na wykonane roboty, zainstalowane urządzenia oraz wbudowane materiały 60 miesięcy gwarancji, począwszy od daty odbioru końcowego robót, 1.3.10. naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót - przywróceniu do stanu pierwotnego. 1.3.11.udziału w czynnościach odbiorowych wykonanych prac, UWAGA: Dopuszcza się możliwość zamiany drzwi 2-skrzydłowych D1 na parterze, na 1 - skrzydłowe przy zachowaniu przejścia 120 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3500,00 zł. słownie: trzy tysiące pięćset złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej roboty budowlanej o wartości co najmnej 50% oferowanej ceny brutto,Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymienionych w wykazie, potwierdzających, że roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. Do spełnienia warunku wymagane jest załączenie minimum jednego dokumentu,potwierdzi dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o specjalnościach:konstrukcyjno - budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.Do oferty należy załącznik:Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji oraz przedstawi dokumenty, że robota ta została wykonana należycie.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:konstrukcyjno -budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca do oferty załączy:Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr.czarnocin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego 97-318 Czarnocin, ul. J.Poniatowskiego 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Rolniczych im. Juliusza Poniatowskiego 97-318 Czarnocin, ul. J.Poniatowskiego 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.