eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Budowa wodociągu w Cecylówce Głowaczowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Głowaczów: Budowa wodociągu w Cecylówce Głowaczowskiej
Numer ogłoszenia: 10340 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404062 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w Cecylówce Głowaczowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa wodociągu w Cecylówce Głowaczowskiej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SIWZ oraz dokumentacją projektową tj. projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Nowo budowana sieć wodociągowa połączona będzie z istniejącą siecią wodociągowa we wsi Cecylówka Głowaczowska. W ramach zadania należy wykonać sieć wodociągową o dł. 2140 mb i 24 szt przyłączy wodociągowych do posesji oraz 14 szt hydrantów podziemnych. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - prawidłowego wytyczenia trasy sieci wodociągowej i przyłączy przez jednostki uprawnione do wykonywania robót geodezyjnych, w razie konieczności zmiany trasy należy o tym fakcie powiadomić Zamawiającego i Projektanta, - udzielenia minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty i zużyte materiały budowlane, - uzyskania pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, - dostarczenia certyfikatów, świadectw dopuszczenia, atestów na zastosowane materiały i urządzenia, - ewentualne kolizje z istniejącego uzbrojenia terenu uzgodnić z dysponentami sieci, - poniesienia odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania zamówienia, - unieszkodliwienia odpadów - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzyskania ze Stacji Epidemiologicznej pozytywnego wynik badania wody i dostarczenia Zamawiającemu przed terminem odbioru robót , - wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu przed terminem odbioru robót, - po zakończeniu robót budowlanych uporządkować plac budowy i przywrócić go do stanu nie gorszego jak przed rozpoczęciem robót. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego. 2) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót. 3) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 5) Wszystkie napotkane przewody podziemne (m.in. telefoniczne) Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. 6) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 7) Wszystkie materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). 8) Wykonawca ma obowiązek zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 397968.27 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Hydrauliczny, ul. Warszawska 215, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 98063.80
  • Oferta z najniższą ceną: 98063.80 oferta z najwyższą ceną: 126421.61
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.