eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Zakup i dostawa pojazdu wielofunkcyjnego z narzędziami na potrzeby Portu Morskiego w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Ustka: Zakup i dostawa pojazdu wielofunkcyjnego z narzędziami na potrzeby Portu Morskiego w Ustce
Numer ogłoszenia: 103368 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74824 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu wielofunkcyjnego z narzędziami na potrzeby Portu Morskiego w Ustce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wielofunkcyjnego pojazdu z narzędziami (zamiatarka śmieci z odkurzaczem, pług odśnieżny, posypywarka soli i piasku, szczotka do śniegu i piasku), z przeznaczeniem na potrzeby Portu Morskiego w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup i dostawę następujących urządzeń: a) pojazdu wielofunkcyjnego z osprzętem - zamiatarką z odkurzaczem - 1 szt. oraz kompatybilnych z nim narzędzi wskazanych w ppkt. b)-d), b) pługu odśnieżnego - 1 szt., c) posypywarki soli i piasku - 1 szt., d) szczotki do śniegu i piasku - 1szt., 2) uruchomienie pojazdu wielofunkcyjnego z osprzętem oraz zestawów pojazdu z każdym do niego zamontowanym z osobna narzędziem wymienionym w ppkt. 1) lit. b)-d), przeprowadzenie instruktażu tj. zapoznania z obsługą pojazdu oraz przeszkolenia praktycznego dla maksymalnie 4 przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi wielofunkcyjnego pojazdu i narzędzi; miejsce zgodne ze wskazaniem Zamawiającego na terenie Portu Ustka; 3) przekazanie całości dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych, książek serwisowych, wszelkich dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym umożliwiających uczestniczenie wielofunkcyjnego pojazdu w ruchu drogowym, dwóch kompletów kluczyków, harmonogramu przeglądów, wykaz autoryzowanych zlokalizowanych na terenie Polski punktów serwisowych) dotyczących dostarczonego wielofunkcyjnego pojazdu oraz narzędzi w języku polskim i języku angielskim w formie papierowej - 1 egz. i w formie elektronicznej w postaci plików w formacie .pdf; 4) umieszczenie na dostarczonym pojeździe wielofunkcyjnym oraz na każdym narzędziu wymienionym w pkt. 1 informacji o źródłach finansowania, tj. oznaczeń i nazwy Programu Operacyjnego: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych określa załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane będzie ze środków UE w ramach Środka: Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO POLSKA Sp. z o.o., ul. Czerwone Maki 63, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 497040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 579330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 579330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 579330,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.