eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103120 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Bolesławiec: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513596-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, krajowy numer identyfikacyjny 29419000000, ul. al. Tysiąclecia 30, 59700 Bolesławiec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, faks 75 616 26 83, e-mail j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ/2/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do Siwz (stanowiącym jednocześnie formularz cenowy) oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 4 do Siwz (projekt umowy). Opis (Lp., asortyment, ilość, gramatura jedn.) 1. Mąka pszenna typ 650 Kg 1885; 2. Biały barszcz kg 190, pakowany po 40 ÷60 g. 3. Mąka ziemniaczana Kg 65; 4. Zupa pieczarkowa kg 142, pakowana po 40 ÷ 60 g; 5. Kasza jęczmienna Kg 1224; 6. Kasza gryczana prażona Kg 942; 7. Fasolka konserwowa (żółta/ zielona) Kg 236, pakowana po 400 ÷ 500 g; 8. Groszek konserwowy Kg 132, pakowany po 240 ÷ 400 g; 9. Dżem niskosłodzony, Kg 540, pakowany po 250 ÷ 400 g; 10. Marmolada Kg 540, pakowana po 250 ÷ 400g; 11. Groch łuskany Kg 330; 12. Herbata granulowana Kg 236, pakowana po 100 ÷ 500 g; 13. Herbata owocowa (susz naturalny- luz) Kg 85, pakowana po 100 ÷ 600 g; 14. Kawa zbożowa Kg 283, pakowana po 0,5 ÷ 1 kg; 15. Kawa w ziarnach Kg 25, pakowana po 0,5 ÷ 1 kg; 16. Przyprawa do zup L 358, pakowana po 0,75 ÷ 1 l; 17. Koncentrat pomidorowy Kg 212, pakowany po 0,8 ÷ 1 kg; 18. Kasza manna Kg 661; 19. Płatki owsiane zwykłe Kg 661; 20. Ryż Kg 1414; 21. Sól Kg 1696; 22. Pieprz naturalny mielony Kg 14, pakowany po 20 ÷ 40 g; 23. Syrop owocowy L 383, pakowany po 0,4 ÷ 0,6 l; 24. Majonez Kg 139, pakowany po 300 ÷ 400 g; 25. Musztarda Kg 51, pakowana po 150 ÷ 200 g; 26. Kaszki mleczne owocowe Kg 170, pakowane po 200 ÷ 250 g; 27. Kleiki ryżowe Kg 31, pakowane po 200 ÷ 300 g; 28. Olej L 285; 29. Ocet L 190; 30. Kakao Kg 19, pakowane po 100 ÷ 250 g; 31. Budyń bez cukru Kg 11, pakowany po 35 ÷ 50 g; 32. Kisiel bez cukru Kg 64,5, pakowany po 35 ÷ 50 g; 33. Galaretka owocowa Kg 14,5, pakowana po 70 ÷ 90 g; 34. Ciastka różne wyrób świeży o max terminie do spożycia 30 dni, Kg 135; 35. Cukier waniliowy Kg 4,5, pakowany po 16 ÷ 32g; 36. Przyprawa jarzynka Kg 113, pakowana po 0,5 ÷ 1 kg; 37. Majeranek Kg 1, pakowany po 5 ÷ 10 g; 38. Papryka słodka mielona Kg 3,5, pakowana po 20 ÷ 40 g; 39. Makaron Kg 3770; 40. Cukier biały Kg 3765; 41. Wafel przekładany kremem kakaowym (lub innym) w czekoladzie Kg 14, gramatura 40 ÷ 55 g.// II. 3.3.) Zamawiający zastrzega prawo opcji obejmujące zwiększenie do 15% ilości w każdej z pozycji asortymentowych formularza cenowego (po cenach jednostkowych określonych zgodnie z wybraną ofertą wykonawcy), przy jednoczesnym uwzględnieniu wielkości (gramatury jednostkowej) opakowania, tzn. zaokrągleniem do pełnego opakowania jedn. w górę. Wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub wykorzystania w niepełnym zakresie; 3.4. Z uwagi na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego, które będzie wynikać z jego bieżącej działalności, zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych produktów do 20% w stosunku do zamówienia podstawowego. W takim przypadku wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego żadnych roszczeń; 3.5. Wykonawca dostarcza zamówiony asortyment na własny koszt oraz ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych, następnego dnia od dnia złożenia zamówienia, chyba że Zamawiający wskaże inny termin żądanej dostawy. Odbiór towaru następować będzie w magazynach kuchni Szpitalnej, przy Alei Tysiąclecia nr 30 w Bolesławcu. 3.6. Wykonawca gwarantuje dostarczenie artykułów dobrych jakościowo z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport oraz magazynowanie. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponoszenia wynikających z tego tytułu wszelkich skutków prawnych; 3.7. Wykonawca zapewnia dołożenie należytej staranności przy realizowaniu składanych przez Zamawiającego zamówień bieżących; 3.8. W okresie trwania umowy Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie i stosowanie obowiązujących norm w zakresie produkcji i dostaw produktów spożywczych (HACCP); 3.9. Za każdą dostarczoną partię towaru Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą. Termin płatności wynosi 60 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15600000-4, 15400000-2, 15330000-0, 15812000-3, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15870000-7, 15860000-4, 15890000-3, 15320000-7, 15500000-3, 15610000-7, 03221220-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71113.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNIMA Sp. z o.o. , marzena.zegzula.unima@marspol.pl, Oddział w Zielonej Górze z siedzibą: ul. Zdrojowa 4, 65-142 , Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67.556,59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67.556,59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68.898,11
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.