eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Elbląg: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 102933 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91942 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c.Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zwiększenie powierzchni sprzątania o ok.350 m2 obejmującej następujące rodzaje wykończenia posadzek: - gres - 121,1 m2, - wykładzina dywanowa -181,4 m2, - wykładzina PCV - 41,8 m2, oraz zwiększenie o ok. 36 m2 powierzchni okien. Zakres usługi jak w pkt 3.3 do 3.5 SIWZ. d.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej e.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. f.Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych. 3.2 Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania 3.3 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu. 3.3.1 Zakres usług w dni robocze (od poniedziałku do piątku): 1)Sprzątanie pomieszczeń biurowych, poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów i pozostałych pomieszczeń: a)zamiatanie, odkurzanie i zmywanie powierzchni podłogowych, b)odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych, c)wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp., d)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, e)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, f)wycieranie luster, poręczy, okuć drzwiowych i okiennych, g)czyszczenie szyb w drzwiach, h)zapewnienie stałej obsługi porządkowej w formie serwisu dziennego obejmujące: - bieżące zamiatanie i zmywanie ciągów komunikacyjnych, poczekalni, a także ewentualne sprzątanie innych pomieszczeń w przypadku nagłej konieczności utrzymania czystości, - całoroczne bieżące opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci na zewnątrz budynku 2)Sprzątanie toalet: a)mycie i dezynfekowanie sedesów i desek sedesowych oraz pisuarów, b)czyszczenie luster, c)dezynfekowanie klamek, włączników oświetlenia i zaworów spłuczek, d)mycie i dezynfekowanie umywalek i armatury, e)czyszczenie glazury łazienkowej, f)mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowych, g)wycieranie kurzu z mebli, pojemników, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp. h)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, i)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, j)uzupełnianie zawartości pojemników na ręczniki: w ręczniki papierowe dostosowane do zamontowanych pojemników, k)uzupełnianie zawartości pojemników na papier toaletowy: w papier toaletowy w rolkach, co najmniej dwuwarstwowy biały, dostosowany do zamontowanych pojemników, l)uzupełnianie zawartości pojemników z mydłem w płynie. 3.3.2 Zakres usług w soboty i niedziele: 1)Sprzątanie sal wykładowych, poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów: a)odkurzanie i zmywanie powierzchni podłogowych, b)odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych, c)wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp., d)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, 2)Sprzątanie toalet: a)mycie i dezynfekowanie sedesów i desek sedesowych oraz pisuarów, b)czyszczenie luster, c)dezynfekowanie klamek, włączników oświetlenia i zaworów spłuczek, d)mycie i dezynfekowanie umywalek i armatury, e)czyszczenie glazury łazienkowej, f)mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowych, g)wycieranie kurzu z mebli, pojemników, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp. h)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, i) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, j)uzupełnianie zawartości pojemników na ręczniki: w ręczniki papierowe dostosowane do zamontowanych pojemników, k)uzupełnianie zawartości pojemników na papier toaletowy: w papier toaletowy w rolkach, co najmniej dwuwarstwowy biały, dostosowany do zamontowanych pojemników, l)uzupełnianie zawartości pojemników z mydłem w płynie. 3.3.3 Zakres usług świadczonych cyklicznie a)mycie okien (framug, szyb i ram okiennych od zewnątrz i od wewnątrz) - ogólna powierzchnia okien - 487 m2 - raz na 3 miesiące b)pranie tapicerki - 1 raz w trakcie realizacji umowy, c)mycie grzejników - po zakończeniu sezonu grzewczego, d)odkurzanie lamp jarzeniowych podwieszanych - 1 raz na 3 miesiące, e)czyszczenie syfonów instalacji kanalizacyjnych przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych (np. kret) - w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na miesiąc, f)czyszczenie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni-335,8 m2-1 raz w trakcie realizacji umowy, g)mycie mechaniczne (zastosowanie urządzeń mechanicznych), posadzek pokrytych gresem na łącznej powierzchni 331,2 m 2 - raz w miesiącu: -PARTER: ciągi komunikacyjne, poczekalnie, toalety, część pokoju obsługi klienta - gres - 152,8 m2 -I PIĘTRO: ciągi komunikacyjne, toalety, aneks kuchenny, taras - gres - 100,1 m2, -II PIĘTRO: ciągi komunikacyjne, toalety - gres - 78,3 m2 h)pomieszczenia o ograniczanym dostępie takie jak np. archiwa - sprzątane będą w godzinach pracy WORD w Elblągu w obecności upoważnionych pracowników. i)w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego (narady, konferencje itp.) Wykonawca zapewni dyżur serwisu sprzątającego. j)plac manewrowy - raz na miesiąc: -3 szt. wiaty przystankowe - mycie okien - 20 m2 -pomieszczenie socjalne egzaminatorów - raz na tydzień. 3.3.4 Zakres usług obejmuje zakup i dostarczanie przez Wykonawcę materiałów i środków do wykonywania zamówienia na własny koszt. Materiały i środki dostarczane przez Wykonawcę: 1)ręczniki papierowe - wielkością dostosowane do zamontowanych pojemników; 2)papier toaletowy - co najmniej dwuwarstwowy biały, wielkością dostosowany do zamontowanych pojemników; 3)mydło w płynie - do zamontowanych pojemników; 4)środki zapachowe do toalet - odświeżacze, kostki zapachowe do muszli ustępowej odświeżacze w sprayu, odświeżacze powietrza umieszczane w kontaktach; 5)worki na śmieci - dostosowane do wielkości pojemników i koszy na odpady; 6)płyn (żel) do mycia toalet - bez zawartości środków drażniących np. chlor; 7)środki chemiczne do utrzymania czystości w szczególności: a)do mycia i pielęgnacji podłóg (dla wszystkich występujących powierzchni podłóg), b)do mycia i pelengacji łazienek, c)do mycia szyb, d)do czyszczenia i konserwacji mebli biurowych, e)do usuwania ciężkich i tłustych zabrudzeń, f)do czyszczenia dywanów i wykładzin, g)środki do udrażniania rur, h)inne niezbędne środki chemiczne potrzebne do utrzymania czystości. 8)inne materiały i środki niezbędne do wykonania zamówienia. 3.3.5 Informacje ogólne 1)Ogólna powierzchnia do sprzątania - 1031,22 m2 w tym: a)PARTER - 344,1 m2 -3 pokoje - wykładzina dywanowa - 61,1 m2 -6 pokoi - tarket - 130,2 m2 -ciągi komunikacyjne, poczekalnie, toalety, część pokoju obsługi klienta - gres - 152,8 m2 b)I PIĘTRO - 312,9 m2 -11 pokoi - wykładzina dywanowa - 201,9 m2 -1 pokój tarket - 10,9 m2 -ciągi komunikacyjne, schody, toalety, aneks kuchenny, serwerownia - gres - 100,1 m2 c)II PIĘTRO - 343 m2 -4 pokoje - wykładzina dywanowa - 72,8 m2 -9 pokoi - tarket - 191,9 m2 -ciągi komunikacyjne, schody, toalety - gres - 78,3 m2 2)Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a)własnym sprzętem, b)wykonuje prace przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem, c)zakupuje na własny koszt wszelkie środki niezbędne do wykonania zamówienia w szczególności środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe. 3)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4)W ramach wykonywanych usług Wykonawca musi zapewnić wszelkie materiały, środki chemiczne i sprzęt oraz środki ochrony osobistej i odzież ochronną dla osób wykonujących usługę. 5)Wszelkie środki chemiczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie na terenie Unii Europejskiej. 6)Godziny pracy pracowników Wykonawcy wykonujących usługi sprzątania: a)I zmiana 5:30 do 12:00, b)II zmiana 12:00 do 20:00. 7)W okresie jesienno zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 grudnia Wykonawca zapewnia dodatkowe sprzątanie poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów w budynku, w czasie godzin pracy, które obejmuje: a)usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, nanoszonego przez interesantów, b)wycieranie wody z posadzek, c)sprzątanie wycieraczek, d)dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek. 8)Utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu: domestos, cif, cilit, clin, pronto lub równoważnymi. 9)Do zmywania, czyszczenia, konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni wysokiej jakości środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). 10)Wykonawca zapewnienia narzędzia, urządzenia i materiały niezbędne do należytego wykonania usługi na własny koszt. 3.3.6 Informacje dodatkowe dotyczące zamontowanych dozowników: 1)Dozownik na papier toaletowy: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 7 2)Dozownik na ręczniki papierowe: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 6 3)Dozownik na mydło w płynie 1L: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 9 4)Dozownik na ręczniki papierowe listki: a)firmy: TORK b)ilość: 3 5)Dozownik na mydło w płynie 1L: a)firmy: TORK S-BOX b)ilość: 3 3.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 3)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4)Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń. 3.5 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonywanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzątania i Estetyzacji BŁYSK, ul. 12 Lutego 6, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11942,17 / Oferta z najwyższą ceną: 76675,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.