eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Konserwacja bieżąca i eksploatacyjna urządzeń melioracji szczegółowej na obiekcie Messy w Nadleśnictwie Runowo w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Runowo Krajeńskie: Konserwacja bieżąca i eksploatacyjna urządzeń melioracji szczegółowej na obiekcie Messy w Nadleśnictwie Runowo w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 102783 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197038 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Runowo, Runowo Krajeńskie 55, 89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897608, 3896313, faks 52 3897607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja bieżąca i eksploatacyjna urządzeń melioracji szczegółowej na obiekcie Messy w Nadleśnictwie Runowo w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja eksploatacyjna urządzeń melioracji szczegółowej na obiekcie Messy w Nadleśnictwie Runowo, polegająca między innymi na: ręcznym wykaszaniu porostów gęstych twardych ze skarp, wygrabianiu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2 m, naprawie opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm, naprawie skarp przez darniowanie na mur o wymiarach płatów 0,30 x 0,30 m, zastawianiu i zdejmowaniu szandorów na 5 zastawkach, usuwaniu namułu o warstwie 20 cm i 30 cm, rozplantowaniu ręcznym ziemi wydobytej z wykopów, usuwaniu zatorów w korycie rzeki i rowach szczegółowych z gałęzi pni wiatrołomów i wywrotów spowodowanych czynnikami biotycznymi i abiotycznymi, wywożeniu karpiny na odległość do 2 km. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ. Obiekt, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia został wykonany w ramach projektu: Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych. Wyżej wymieniony projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach III Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 - Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.1. Retencjonowanie wody i zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z instrukcjami zarządzającego realizacją umowy. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie usług zgodnie z umową oraz za jakość i terminowość wykonywanych usług, za ich zgodność z Przedmiarem robót i poleceniami zarządzającego realizacją umowy. 9. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę podczas wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, zostaną poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. 10. Decyzje zarządzającego realizacją umowy będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą wstrzymania usług. Skutki finansowe z tego tytułu poniesie Wykonawca. 11. Polecenia zarządzającego realizacją umowy będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą wstrzymania usług. Skutki finansowe z tego tytułu poniesie Wykonawca. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług na terenie Nadleśnictwa Runowo zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami bhp obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia odpadów i nieczystości z powierzchni, na której będą wykonywane usługi podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Podczas prac z wykorzystaniem ciągników rolniczych lub specjalistycznych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na: stan techniczny wykorzystywanego sprzętu, przygotowania materiałów sorbujących na wypadek ewentualnego wycieku, poinformowanie pracowników o sposobach ograniczania i zabezpieczania miejsca, w którym nastąpił wyciek substancji ropopochodnej, W przypadku awarii i wycieku substancji ropopochodnych (np. benzyna, olej napędowy, olej silnikowy) do środowiska, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia szkód z tego tytułu w środowisku, powiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO Mirosław Rożek, ul. G. Zapolskiej 18, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183750,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150529,53

  • Oferta z najniższą ceną: 150529,53 / Oferta z najwyższą ceną: 150529,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.