To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Kielce: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego i iluminacji na terenie miasta Kielce w latach 2012 ÷ 2015
Numer ogłoszenia: 102600 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93614 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 34 02 802 wew. 822, 832, faks 41 3402830.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego i iluminacji na terenie miasta Kielce w latach 2012 ÷ 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego i iluminacji na terenie miasta Kielce w latach 2012 ÷ 2015.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PKP Energetyka Spółka Akcyjna, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139837,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171572,70
Oferta z najniższą ceną: 171572,70 / Oferta z najwyższą ceną: 171572,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W związku z tym, ze okres rozstrzygnięcia przetargu na Konserwację i eksploatację oświetlenia ulicznego, iluminacji oraz punktów poboru energii do celów okazjonalnych na terenie miasta Kielce w latach 2015 ÷ 2018 nie został zakończony do terminu zakończenia obowiązującej umowy Nr MZD/WZP/342/14/12 z dnia 30.04.2012 zaszła konieczność ciągłości trwania usługi w zakresie konserwacji i oświetlenia ulicznego. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r.Nr 89, poz. 625 ze zm.) do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię należy zabezpieczenie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy. W myśl art. 3 pkt 22 ww. ustawy użyte w ustawie określenie finansowanie oświetlenia oznacza - finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Również zdaniem Sądu Apelacyjnego w Warszawie wyrażonym w wyroku z dnia 30.10.2009r, sygn. akt VI ACa464/09 punktu świetlnego w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne nie można utożsamiać ani z urządzeniami oświetleniowymi, ani z instalacjami oświetleniowymi. W świetle powyższego nie budziło żadnych wątpliwości fakt, iż na gminie spoczywa obowiązek finansowania oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, który powinien być realizowany poprzez finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Stanowisko takie zajęły również Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w wyroku z dnia17.12.2008r. sygn. akt XVII AmA 137/07 oraz Sąd Apelacyjny w ww. wyroku z dnia 30.10.2009r. stwierdzając, że z treści art. 18 ust. 1 oraz art. 3 pkt 22 ustawy Prawo energetyczne wynika, że gmina w ramach zadań własnych jest zobowiązana do budowy i utrzymania punktów świetlnych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na jej terenie. Uzasadnienie prawne: zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 30.04.2012 r.), zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu TED 2012 / S 39 - 063275 z dnia 25.02.2012r), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zaszły zatem przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Kobierzyce.
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.