eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH Sprawa nr 17/PN/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Wrocław: ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH Sprawa nr 17/PN/2013
Numer ogłoszenia: 102517 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149646 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH Sprawa nr 17/PN/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego, artykułów biurowych oraz materiałów papierniczych w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w tym między innymi: pojemniki na klucze, niszczarki dokumentów A4, ekran projekcyjny, tablic suchościeralnych, laminatorów, bindownic, gilotyn do papieru, projektor multimedialny, kserokopiarki, telefaksów laserowych, telefonów bezprzewodowych, kalkulatorów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 09.21.16.20 - Oleje smarowe wewnętrzne 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.13.00.00 - Spisy 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 22.85.10.00 - Skoroszyty 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.21.52 - Numeratory 30.19.21.60 - Korektory 30.19.42.20 - Folie kreślarskie 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wspólfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek - Najlepsza Inwestycja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WYROBY I ARTYKUŁY BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PAPES Sp. z o. o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225930,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165541,78

  • Oferta z najniższą ceną: 165541,78 / Oferta z najwyższą ceną: 165541,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: SPRZĘT BIUROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PAPES Sp. z o. o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55643,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35147,96

  • Oferta z najniższą ceną: 31127,36 / Oferta z najwyższą ceną: 42127,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KSEROKOPIARKA NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TA POLAND, ul. Połczyńska 31a, 01-377 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33731,52

  • Oferta z najniższą ceną: 33731,52 / Oferta z najwyższą ceną: 33731,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: KSEROKAPIARKA NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIR BET Mirosław Burda, ul. H. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1998,75

  • Oferta z najniższą ceną: 1998,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1998,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: TABLICE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U. ELTIN S. C., al. Piastów 41, 71-065 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: TELEFAKSY I TELEFONY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIR BET Mirosław Burda, ul. H. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2693,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2693,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2747,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.