eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Rawicz: Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw
Numer ogłoszenia: 102370 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, faks 65 5454266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy mięsa i wędlin z indyka, -zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka, -zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych, -zadanie nr 4: Dostawy konserw mięsnych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. ZADANIE NR 1: Dostawy mięsa i wędlin z indyka: 1)Mięso klopsowe z indyka -900kg; 2)Mięso gulaszowe z indyka klasa II -700kg; 3)Skrzydło środkowe z indyka -1300kg; 4)Mortadela popularna z indyka -1800kg; 5)Mortadela śniadaniowa z indyka -1700kg; 6)Mortadela z pieczarkami -1500kg; 7)Mortadela czosnkowa z indyka -1900kg; 8)Parówka z indyka -2100kg; 9)Kiełbasa śniadaniowa z indyka-1800kg; 10)Kiełbasa litewska z indyka -2500kg; 11)Szynka tyrolska z indyka -1200kg; 12)Szynka Gerwazego z indyka -640kg; 13)Szynka mielona blok z indyka -1300kg; 14)Polędwica firmowa z indyka -800kg; 15)Pieczeń drobiowa z indyka -1000kg; 16)Pasztet firmowy z indyka -1100kg; 17)Kiełbasa krakowska parzona -450kg; 18)Szynka gotowana biała -450kg; 19)Kiełbasa szynkowa drobiowa -500kg; 20)Serdelki drobiowe -2800kg; 21)Salceson z indyka -1100kg; ZADANIE NR 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka: 1)Kurczak cały -2700kg; 2)Skrzydełka z kurczaka -500kg; 3)Udziec z kurcząt kl. A -1600kg; 4)Filet z kurczaka -1200kg; 5)Mięso gulaszowe z kurczaka -2400kg; 6)Żołądki z kurczaka -400kg; 7)Serca z kurczaka -350kg; 8)Wątróbki z kurczaka-2100kg; ZADANIE NR 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych: 1)Mięso wieprzowe - szynka surowa D 4 -900kg; 2)Mięso wieprzowe klopsowe -1200kg; 3)Mięso wieprzowe łopatka bez kości -2750kg; 4)Mięso wieprzowe gulaszowe-750kg; 5)Mięso wieprzowe schab bez kości-500kg; 6)Boczek wędzony bez kości płaty -1800kg; 7)Wędzonka bigosowa bez kości -950kg; 8)Słonina płaty-1200kg; 9)Mięso gulaszowe wołowe-300kg; 10)Żołądki wieprzowe-400kg; 11)Ozory wieprzowe-500kg; 12)Serca wieprzowe-1800kg; 13)Wątroba wieprzowa-2800kg; 14)Kiełbasa zwyczajna-1700kg; 15)Kiełbasa parówkowa-2000kg; 16)Kiełbasa biała parzona-1900kg; 17)Kiełbasa mortadela-2400kg; 18)Kiełbasa golonkowa parzona-400kg; 19)Kiełbasa mielonka-1100kg; 20)Kiełbasa słoikowa-1100kg; 21)Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa-600kg; 22)Serdelki śląskie-1500kg; 23)Pieczeń wielkopolska-1100kg; 24)Wątrobianka-2000kg; 25)Metka -1550kg; 26)Salceson czarny-1250kg; 27)Kaszanka-3500kg; ZADANIE NR 4: Dostawy konserw mięsnych: 1)Konserwa pasztet z indykiem, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem -1200kg; 2)Konserwa pasztet z gęsią, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem -1600kg; 3)Konserwa wołowa , opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem-700kg; 4)Konserwa mięsna wieprzowa, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300g; AluPack z samootwieraczem -1000kg; 5)Konserwa mięsna wieprzowa, opakowanie jednostkowe o pojemności od 100-140g ; AluPack z samootwieraczem -300kg;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.21.20-3, 15.12.00.00-6, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.10.00-5, 15.13.13.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Dla zadania nr 1: w wysokości: 3.500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100. Dla zadania nr 3: w wysokości: 4.500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100. Dla zadania nr 4: w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu (pkt.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 14.04.2014 roku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Dokument wystawiony przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji - stwierdzający, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został opracowany, wdrożony i jest stosowany system HACCP (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), 2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa i wędlin z indyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Dostawy mięsa i wędlin z indyka: 1)Mięso klopsowe z indyka-900kg; 2)Mięso gulaszowe z indyka klasa II-700kg; 3)Skrzydło środkowe z indyka-1300kg; 4)Mortadela popularna z indyka-1800kg; 5)Mortadela śniadaniowa z indyka-1700kg; 6)Mortadela z pieczarkami-1500kg; 7)Mortadela czosnkowa z indyka-1900kg; 8)Parówka z indyka-2100kg; 9)Kiełbasa śniadaniowa z indyka-1800kg; 10)Kiełbasa litewska z indyka-2500kg; 11)Szynka tyrolska z indyka-1200kg; 12)Szynka Gerwazego z indyka-640kg; 13)Szynka mielona blok z indyka-1300kg; 14)Polędwica firmowa z indyka-800kg; 15)Pieczeń drobiowa z indyka-1000kg; 16)Pasztet firmowy z indyka-1100kg; 17)Kiełbasa krakowska parzona-450kg; 18)Szynka gotowana biała-450kg; 19)Kiełbasa szynkowa drobiowa-500kg; 20)Serdelki drobiowe-2800kg; 21)Salceson z indyka-1100kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka: 1)Kurczak cały-2700kg; 2)Skrzydełka z kurczaka-500kg; 3)Udziec z kurcząt kl. A-1600kg; 4)Filet z kurczaka-1200kg; 5)Mięso gulaszowe z kurczaka-2400kg; 6)Żołądki z kurczaka-400kg; 7)Serca z kurczaka -350kg; 8)Wątróbki z kurczaka-2100kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych: 1)Mięso wieprzowe - szynka surowa D 4-900kg; 2)Mięso wieprzowe klopsowe -1200kg; 3)Mięso wieprzowe łopatka bez kości-2750kg; 4)Mięso wieprzowe gulaszowe-750kg; 5)Mięso wieprzowe schab bez kości-500kg; 6)Boczek wędzony bez kości płaty-1800kg; 7)Wędzonka bigosowa bez kości-950kg; 8)Słonina płaty-1200kg; 9)Mięso gulaszowe wołowe-300kg; 10)Żołądki wieprzowe-400kg; 11)Ozory wieprzowe-500kg; 12)Serca wieprzowe-1800kg; 13)Wątroba wieprzowa-2800 kg; 14)Kiełbasa zwyczajna-1700kg; 15)Kiełbasa parówkowa-2000kg; 16)Kiełbasa biała parzona-1900kg; 17)Kiełbasa mortadela-2400kg; 18)Kiełbasa golonkowa parzona-400kg; 19)Kiełbasa mielonka-1100kg; 20)Kiełbasa słoikowa-1100kg; 21)Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa-600kg; 22)Serdelki śląskie-1500kg; 23)Pieczeń wielkopolska-1100kg; 24)Wątrobianka-2000kg; 25)Metka -1550kg; 26)Salceson czarny-1250kg; 27)Kaszanka-3500kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy konserw mięsnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: Dostawy konserw mięsnych: 1)Konserwa pasztet z indykiem, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem-1200kg; 2)Konserwa pasztet z gęsią, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem-1600kg; 3)Konserwa wołowa , opakowanie jednostkowe o pojemności około 300 g; AluPack z samootwieraczem-700kg; 4)Konserwa mięsna wieprzowa, opakowanie jednostkowe o pojemności około 300g; AluPack z samootwieraczem-1000kg; 5)Konserwa mięsna wieprzowa, opakowanie jednostkowe o pojemności od 100-140g ; AluPack z samootwieraczem-300kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5, 15.13.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.