eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa materiałów jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Prudnik: Dostawa materiałów jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 102003 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, fax 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użytku. 15 częsci zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja prawna i finansowa: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami. - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Doświadczenie zawodowe: oferent musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadania o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie (wymienionych w części IV SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony szczegółowo formularze oferty na załączniki nr I, nr I/1,I/2,I/3,I/4, I/5, I/6, I/7, I/8, I/9, I/10, I/11, I/12, I/13, I/14, I/15. 1.2.Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a)wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta; b)Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on /oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo). Do niniejszego pełnomocnictwa nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 19 poz. 177, z późn. zmianami) - załącznik nr II; d)wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na załączonym druku nr III wraz z co najmniej z dwiema referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III-1); e)wskazanie części zamówienia, której wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik V f)dla wyrobów medycznych dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; g)dla wyrobów niemedycznych dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli obowiązujące przepisy ich wymagają. h)w przypadku składania oferty na XII część zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów minimalnych i)Oferent zobowiązany jest do dołączenia wskazanych w danej części zamówienia(jeżeli dotyczy danej części taki wymóg), ilości sztuk produktu, celem porównania zgodności z zapisami w opisie przedmiotu zamówienia. j)Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty na której są zawarte, w przypadku gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I). k)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty : oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe).  Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PCM S.A. NZOZ ul. SZpitalna 14 48-200 Prudnik.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: różne urządzenia i wyroby jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny, igły, cewniki, itd..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne w różnych rozmiarach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.