eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANEGO KOMUNALNEGO OSADU ŚCIEKOWEGO (KOD 19 08 05) W ILOŚCI 200 Mg Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Jankowice: WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANEGO KOMUNALNEGO OSADU ŚCIEKOWEGO (KOD 19 08 05) W ILOŚCI 200 Mg Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH
Numer ogłoszenia: 101985 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach , ul. Prosta 2, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 32 4229660, faks 32 4229662.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANEGO KOMUNALNEGO OSADU ŚCIEKOWEGO (KOD 19 08 05) W ILOŚCI 200 Mg Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego odwodnionego na prasie filtracyjnej,zgromadzonego na składowisku osadu, w ilości 200 Mg, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu); 2. wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Pogodnej 5 w Świerklanach ; 3. wywóz nie będzie trwał dłużej niż 7 dni od podpisania umowy; 4. Wykonawca zapewni ładowarkę z wagą do załadunku osadu; 5. Wykonawca zleci na swój koszt badanie gleby, na której ma być aplikowany osad, dawki osadu oraz miejsca stosowania i inne dane wynikające z przepisów, przed przekazaniem osadu do wykorzystania rolniczego (właścicielowi nieruchomości, dzierżawcy itp.), zgodnie z rozporządzeniem właściwego ministra właściwego ds. środowiska - jeżeli dotyczy. Przy wykorzystaniu osadu do rekultywacji - Zamawiający dysponuje aktualnymi badaniami osadu. 6. Wykonawca opracuje analizę możliwości zastosowania komunalnych osadów ściekowych wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków w Świerklanach do uprawy roślin - jeżeli dotyczy; 7. Po wykonaniu usługi wykonawca dostarczy zamawiającemu kartę aplikacji komunalnych osadów ściekowych - dotyczy rolniczego wykorzystania osadu; 8. Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z GZWiK odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków. 9. Do powyższego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U.2001 Nr 62, poz.628, z późn. zm., oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz.U.2008 Nr 25, poz.150. 10. Rozliczenie usługi odbędzie się na podstawie faktury . Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta przekazania odpadu. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 21 dni od daty wpływu faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 11. Maksymalna ilość osadu może okazać się mniejsza, co jest uzależnione od ilości wpływających do oczyszczalni ścieków. Faktyczna ilość osadu w ramach przedmiotu zamówienia będzie zależna od ilości przetworzonych ścieków, a określenie w umowie maksymalnej ilości osadów, tj. 200 Mg, w razie mniejszego zrealizowania, wynikającego ze zleceń Zamawiającego, nie będzie podstawą do finansowych roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: a) opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, b) oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, c) Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na zbieranie odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ o: przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobą w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach posiadającą tytuł prawny do terenu, na którym odpady są magazynowane. d) oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa śląskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 13. Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy. 14. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca na podstawie podpisanego Protokołu Odbioru wystawi Kartę Przekazania Odpadu zgodnie z obowiązującymi w danym momencie przepisami prawa. 15. Podstawą uznania usługi za należycie wykonaną będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń Protokół Odbioru wykonanej usługi wraz z wystawioną i podpisaną Kartą Przekazania Odpadów. 16. Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania zamówienia podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1) prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 2) prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zamawiający w ramach postępowania przekazuje Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu kartę badania osadu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a)posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, tj.: ustabilizowane komunalne osady ściekowe, wydanego przez właściwy organ, b)posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, tj.: ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wydanego przez właściwy organ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia; a) wykonali należycie podobne usługi lub wykonują podobne usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: za zamówienie podobne uważa się realizację 2 usług polegających na wywozie (w tym transport) oraz zagospodarowanie przedmiotu adekwatnego do części zamówienia w ilości 200 Mg każda usługa;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Decyzja , o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów , obejmująca swoim zakresem odpady będące przedmiotem zamówienia 2. Decyzja, o której mowa w art. 26 ust. 1 Ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów obejmująca swoim zakresem odpady będące przedmiotem zamówienia 3.Opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów 4. świadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 5.oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ o przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobą w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach posiadającą tytuł prawny do terenu na którym odpady są magazynowane. 6.oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa śląskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzwikswierklany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-264 JANKOWICE UL. PROSTA 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: 44-264 JANKOWICE UL. PROSTA 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.