eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Budowa świetlicy wiejskiej w Wielowsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Pakość: Budowa świetlicy wiejskiej w Wielowsi
Numer ogłoszenia: 101981 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64179 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Wielowsi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Wielowieś, gm Pakość na działce nr 65 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany pod nazwą Budowa świetlicy wiejskiej w Wielowsi w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 i polega na wykonaniu robót obejmujących m.in.: Budowę budynku świetlicy wiejskiej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego wraz z infrastrukturą towarzyszącą o: powierzchni użytkowej 277,55m2, powierzchni zabudowy 335,252m2, kubaturze 1 158m3. W budynku znajdować się mają następujące pomieszczenia: sala główna, pomieszczenia gospodarcze, kotłownia, wc męski, wc damski, zaplecze dla sportowców (szatnie, natryski, ubikacje, magazyn, biuro). Wykonanie instalacji infrastruktury budynku świetlicy: a) branży elektrycznej: zewnętrznej linii zasilającej, wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, b) branży sanitarnej: instalację wody zimnej i ciepłej, instalację kanalizacji sanitarnej wraz z budową podziemnego zbiornika bezoopływowego, instalacji c.o. Zagospodarowanie terenu działki: miejsca parkingowe, teren utwardzony, miejsca na pojemniki odpady stałe, zieleń urządzona. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja zawiera:, projekt budowlany branży: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie usługi geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MISTER- BUD Sp. z o.o., ul. Jacewska 91, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 599932,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 640794,40

  • Oferta z najniższą ceną: 640794,40 / Oferta z najwyższą ceną: 724256,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.