eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn"Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101890 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Elbląg: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia realizowany będzie z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504170-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 84431 - 2017, 85693 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 281098840, ul. ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, faks 55 239 45 77, e-mail 110swzpp@elblag.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmiejski.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/16/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu", składającego się z dwóch zadań inwestycyjnych (dalej zwanych zadaniami): 1) Zadanie nr 1: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu poprzez rozbudowę bloku operacyjnego do budynku szpitala przy ul. Komeńskiego w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych. Planowana inwestycja przewiduje dobudowanie do istniejącego budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu nowoczesnego pawilonu bloku operacyjnego z 5 salami operacyjnymi (z wyposażeniem) wraz z pomieszczeniami przygotowania pacjenta i personelu, centralną sterylizatornią (z wyposażeniem) oraz z zapleczem i magazynem dla nowoprojektowanego bloku operacyjnego, salą opieki pooperacyjnej wraz z zapleczem - połączonego z budynkiem szpitala trzykondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym z dwoma dźwigami w wykonaniu szpitalnym. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych Sosak & Sosak Sp. Z o.o. ul. Zodiakalna 2, 10-712 Olsztyn. 2) Zadanie nr 2: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas "Modernizacji oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych" w ramach projektu: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim Św. Jana, Pawła II w Elblągu". Planowana inwestycja przewiduje modernizację 11 oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu: w budynku szpitala przy ul. Komeńskiego 35: a) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii ogólnej - skrzydło - "B", I piętro. b) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału położniczo - ginekologicznego z pododdziałem neonatologicznym - skrzydło "C", III piętro. c) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego (dzieci starszych) - skrzydło "D", parter. d) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału urazowo - ortopedycznego - skrzydło "D", I piętro. e) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii dziecięcej - skrzydło "D", II piętro. f) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału otolaryngologicznego - skrzydło "D", III piętro. g) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego (dzieci młodszych) - skrzydło "E", parter. h) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii ręki - skrzydło "E", I piętro. w budynku szpitala przy ul. Żeromskiego 22. a) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału okulistyki - skrzydło lewe - parter. b) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji kardiologicznej - skrzydło prawe - I piętro. c) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji ogólnej i oddziału rehabilitacji neurologicznej - skrzydło lewe - I piętro. 3) W celu wyczerpującego zapoznania się z przyszłą inwestycją Zamawiający zaleca odbycie samodzielnej wizji w terenie. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych Sosak & Sosak Sp. z o.o. ul. Zodiakalna 2, 10-712 Olsztyn.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71242000-6, 71244000-0, 71247000-1, 71248000-8, 71310000-4, 71315210-4, 71530000-2, 71540000-5, 71631300-3, 71631300-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT563000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SAFEGE 15-27 rue du Port, Parc de l´Ile, 92022 Nanterre, Francja (Adres do korespondencji: SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 134, Eurocentrum Office Complex, budynek Gamma, 10 piętro, 02-305 Warszawa), , , , , kraj/woj. Francja
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 594090
Oferta z najniższą ceną/kosztem 382284
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 752760
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT250000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SAFEGE 15-27 rue du Port, Parc de l´Ile, 92022 Nanterre, Francja (Adres do korespondencji: SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 134, Eurocentrum Office Complex, budynek Gamma, 10 piętro, 02-305 Warszawa), , , , , kraj/woj. Francja
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254610
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254610
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 674040
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.