eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Kielce: Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym.
Numer ogłoszenia: 101813 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. , ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym.1.Nadbudowa zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym. 2.Parametry hydrauliki pojazdu: Ciśnienie 220 bar, Przepływ 90 l/min, Połączenie przez szybkozłącza. Wymagania dotyczące zamiatarki: Pojemność zbiornika na zanieczyszczenia - min. 1,9 m 3 Dno zbiornika wykonane ze stali szlachetnej, Zbiornik na wodę min. - 350 l, Dysze zraszające w układzie zasysającym na każdej szczotce, Wydajność wentylatora - min. 7.800 m3/h, Szerokość zmiatania - min. 2.500 mm Wysokość wywrotu przy opróżnianiu zbiornika zanieczyszczeń - min. 1.400 mm, Dodatkowy wąż zasysający do liści i oczyszczania studzienek o długości - min. 3.500 mm, Zestaw do mycia wysokociśnieniowego z lancą i wężem o długości - min. 10 m Podpory odstawcze. Gwarancja min 24 miesiące bez limitu motogodzin. Rok produkcji- 2010. 3.W dniu odbioru zamiatarki wykonawca przekaże dokument określający warunki serwisu i przeglądu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi zamiatarki z charakterystyką techniczno eksploatacyjną w języku polskim, protokół odbioru. 4.Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesiące bez limitu motogodzin. 5.Wykonawca dostarczy zamiatarkę do siedziby zamawiającego na swój koszt. 6.Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis i przegląd gwarancyjny w siedzibie zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi koszty dojazdu związane z przeglądem, serwisem, naprawą. 8. Rozpoczęcie naprawy nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia. 9.Wykonawca zapewni , przeprowadzenie nieodpłatnego przeszkolenia osób przeznaczonych do bezpiecznej obsługi zamiatarki na terenie siedziby zamawiającego, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, lecz nie późni j niż 7 dni od daty dostarczenia zamiatarki . 10.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z dostawą, montażem, uruchomieniem zamiatarki, w tym koszty związane z utratą przychodów w wysokości 700,00 zł brutto dziennie z tytułu wyłączenia pojazdu RPZ Sp. z o.o. z ruchu. Koszty te będą naliczane od 4 dnia wydania Wykonawcy samochodu w celu montażu zamiatarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Charakterystyka przedmiotu zamówienia w której Wykonawca określa; nazwę producenta, model i inne elementy w celu udowodnienia, że zaoferowany towar spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp z o.o. ul. Lecha 11 A 25-622 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp z o.o. ul. Lecha 11 A 25-622 Kielce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.