Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Kielce: Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym.
Numer ogłoszenia: 101813 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. , ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup nadbudowy zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym.1.Nadbudowa zamiatarki wchłaniającej z napędem od hydrauliki małogabarytowego pojazdu komunalnego, montowana na podwoziu w systemie wymiennym. 2.Parametry hydrauliki pojazdu: Ciśnienie 220 bar, Przepływ 90 l/min, Połączenie przez szybkozłącza. Wymagania dotyczące zamiatarki: Pojemność zbiornika na zanieczyszczenia - min. 1,9 m 3 Dno zbiornika wykonane ze stali szlachetnej, Zbiornik na wodę min. - 350 l, Dysze zraszające w układzie zasysającym na każdej szczotce, Wydajność wentylatora - min. 7.800 m3/h, Szerokość zmiatania - min. 2.500 mm Wysokość wywrotu przy opróżnianiu zbiornika zanieczyszczeń - min. 1.400 mm, Dodatkowy wąż zasysający do liści i oczyszczania studzienek o długości - min. 3.500 mm, Zestaw do mycia wysokociśnieniowego z lancą i wężem o długości - min. 10 m Podpory odstawcze. Gwarancja min 24 miesiące bez limitu motogodzin. Rok produkcji- 2010. 3.W dniu odbioru zamiatarki wykonawca przekaże dokument określający warunki serwisu i przeglądu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi zamiatarki z charakterystyką techniczno eksploatacyjną w języku polskim, protokół odbioru. 4.Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesiące bez limitu motogodzin. 5.Wykonawca dostarczy zamiatarkę do siedziby zamawiającego na swój koszt. 6.Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis i przegląd gwarancyjny w siedzibie zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi koszty dojazdu związane z przeglądem, serwisem, naprawą. 8. Rozpoczęcie naprawy nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia. 9.Wykonawca zapewni , przeprowadzenie nieodpłatnego przeszkolenia osób przeznaczonych do bezpiecznej obsługi zamiatarki na terenie siedziby zamawiającego, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, lecz nie późni j niż 7 dni od daty dostarczenia zamiatarki . 10.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z dostawą, montażem, uruchomieniem zamiatarki, w tym koszty związane z utratą przychodów w wysokości 700,00 zł brutto dziennie z tytułu wyłączenia pojazdu RPZ Sp. z o.o. z ruchu. Koszty te będą naliczane od 4 dnia wydania Wykonawcy samochodu w celu montażu zamiatarki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Charakterystyka przedmiotu zamówienia w której Wykonawca określa; nazwę producenta, model i inne elementy w celu udowodnienia, że zaoferowany towar spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp z o.o.
ul. Lecha 11 A
25-622 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp z o.o. ul. Lecha 11 A 25-622 Kielce Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej
- Zakup samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.
- Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na drogach Powiatu Krośnieńskiego III
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki z koszem do ciągnika CLASS na potrzeby RDW Jarosław
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: Zamiatarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.