eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego "Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu" Część nr 1"Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101798 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Ostróda: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego "Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu" Część nr 1: "Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1.Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 uPzp. 1)Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy: a)w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830, 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) 2)Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp lub pkt 1 lit. a, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznana krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczone prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3)Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2. 2.Termin wykonania zamówienia: okres w dniach: 90 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 51075119000000, ul. ul. Grunwaldzka , 14100 Ostróda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 896 421 762, e-mail ZDP_Ostroda@wp.pl Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroda.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego "Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu" Część nr 1: "Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu"
Numer referencyjny DT.2610.11.2017.BŻ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym, w ilości 0,17 km; 2)Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wywiezieniem na odległość do 8 km, w ilości 295,00 m; 3)Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej oraz ławy betonowej z wywiezieniem na odl. do 8 km, w ilości 295,00 m; 4)Ławy betonowe z oporem pod krawężniki, w ilości 17,70 m3; 5)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x 30 cm na podsypce cementowo- piaskowej, w ilości 295,00 m; 6)Obrzeża betonowe o wymiarach 25x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, w ilości 295,00 m; 7)Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej na odkład do ponownego wbudowania, w ilości 1 000,00 m2; 8)Chodniki z kostki betonowej "POLBRUK"- kostka z odkładu, w ilości 1 000,00 m2; 9)Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych- studzienek telefonicznych, w ilości 6,00 szt; 10)Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych- zaworów wodociągowych i gazowych, w ilości 6,00 szt; 11)Ułożenie płytek na podsypce cementowo- piaskowej dla osób niewidomych w rejonie dojść do przejść dla pieszych (2 strony x 4 mb x 0,35 m) 4 przejścia, w ilości 5,60 m2


II.5) Główny kod CPV): 45233140-2,
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233253-7, 45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 59580.01
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm). Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego, w ogłoszeniu o zamówieniu nr 77956-2017 z dnia 02.05.2017 r. dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 14 czerwca 2017 r. (zamówienie udzielanie jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 885 708,37 PLN, w tym zamówienie podstawowe: 794 438,81 PLN+ zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 91 269,56 PLN. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., , Ul. Przemysłowa 13 A, 14-300, Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.