eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Kamień Pomorski: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim.
Numer ogłoszenia: 10171 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński , ul. Mieszka I 5B, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Wolińskiej 7 b. Element - Kącik dziecięcy Siedzisko z oparciem tapicerowane szt. 2 Stolik - materiały najwyższej jakości posiadające wszelkie wymagane certyfikaty i atesty szt. 2 Krzesło dziecięce - materiały najwyższej jakości posiadające wszelkie wymagane certyfikaty i atesty szt. 4 Regał 2 OH szt. 1 Stolik okolicznościowy okrągły, noga okrągła szt.1 Element - Kancelaria Ogólna Lada recepcyjna prosta, front laminat HPL - Przed wykonaniem lad konieczne jest sprawdzenie wymiarów pomieszczeń, w których mają być one zamontowane szt.2 Kontener mobilny, 3 szuflady + piórnik, wkłady szuflad plastik, centralny zamek szt. 2 Regał 2 OH szt.1 Szafka aktowa 2 OH szt.1 Szafa 3 OH z drzwiami żaluzjowymi szt.2 Nadstawka 2 OH, drzwi żaluzjowe szt.2 Regał aktowy 5 OH szt.1 Szafa 5 OH ubraniowa szt.1 Krzesło obrotowe z regulowanymi podłokietnikami i oparciem, kółka miękkie szt. 2 Element - Wydział Komunikacji, prawa jazdy Lada recepcyjna prosta, front laminat HPL - Przed wykonaniem lad konieczne jest sprawdzenie wymiarów pomieszczeń, w których mają być one zamontowane szt.4 Drzwi zamykające ladę szt. 1 Kontener mobilny, 3 szuflady+piórnik, wkłady szuflad plastik, centralny zamek szt.4 Szafka aktowa 2 OH szt.7 Szafa 5 OH ubraniowa szt.1 Stolik okolicznościowy okrągły, noga okrągła szt.3 Siedzisko podwójne z oparciem tapicerowane, szt.1 Siedzisko z oparciem tapicerowane, szt.3 Krzesło obrotowe z regulowanymi podłokietnikami i oparciem, kółka miękkie.szt.4 Element - Wydział Komunikacji, rejestracja pojazdów Lada recepcyjna prosta, front laminat HPL - Przed wykonaniem lad konieczne jest sprawdzenie wymiarów pomieszczeń, w których mają być one zamontowane szt.5 Drzwi zamykające ladęszt.1 Kontener mobilny, 3 szuflady+piórnik, wkłady szuflad plastik, centralny zamek szt.5 Szafka aktowa 2 OH szt.8 Szafa 5 OH ubraniowa szt.1 Stolik okolicznościowy okrągły, noga okrągła szt.3 Siedzisko podwójne z oparciem tapicerowane, tap. 1 gr. szt.2 Siedzisko z oparciem tapicerowane, tap. 1 gr.szt.1 Krzesło obrotowe z regulowanymi podłokietnikami i oparciem, kółka miękkie.szt.5 Element - Sala konferencyjna Stół konferencyjny prosty wg opisu, noga kwadrat, blat laminat HPL szt.2 Biurko proste noga płytowa szt. 1 Komoda 3 OH z płyty melaminowanej - 2 x moduł zamknięty 40 cm ; w środku moduł otwarty - całość pokryta jednym wieńcem szt. 1 Szafka mobilna szt. 1 Krzesło konferencyjne z podłokietnikami, tapicerka skóra szt.29 Element - Sekretariat Biurko kątowe lewe, noga płytowa szt.1 Kontener dostawny, 4 szuflady+piórnik, wkłady plastik, centralny zamek szt.1 Szafka barkowa w dolnej części podwójne drzwi uchylne, w górnej części drzwi otwierane do dołu szt.1 Szafka wisząca z frontem szklanym w ramie aluminiowej - otwierana do góry szt.2 Regał 2 OH szt.1 Szafka aktowa 2 OH szt.4 Regał 2 OH szt.1 Stolik okolicznościowy okrągły szt.1 Krzesło obrotowe z regulowanymi podłokietnikami i oparciem, kółka miękkie.szt.1 Element - Biuro Starosty, Biurko gabinetowe szt.1 Pomocnik do biurka lewy szt.1 Kontener mobilny, 3 szuflady+piórnik, centralny zamek szt.1 Zestaw szaf 5 OH - aktowo - ubraniowa szt.1 Zestaw szafek 3 OH, środek drzwi szklane szt.1 Stół konferencyjny szt. 1 Stolik niski szt. 1 Sofa tapicerowana skórą by-cast ecru szt.1 Fotel tapicerowany skórą by-cast ecru szt.1 Fotel obrotowy z zagłówkiem, podłokietniki regulowane, baza chrom, tap. Skóra ecru szt.1 Krzesło konferencyjne z podłokietnikami, tapicerka skóra ecru szt.10 Element - Regały i szafy metalowe do archiwum Wydziału Komunikacji Regał magazynowy o wzmocnionej półce do 150 kg szt.64 Szafa metalowa biurowa zamykana z 4 półkami szt.2 Element - Pomieszczenie socjalne przy sali konferencyjnej - Szafka stojąca pod zlew szt.1 Szafka stojąca z półką szt.1 Szafka stojąca z 1 szufladą i drzwiczkami szt.1 Szafka wisząca z 2 półkami szt.2 Szafka wisząca z 2 półkami szt.2 Blat pokryty laminatem HPL KOLOR PIETRA BEŻOWA w zestawie z listą przyścienną w kolorze ALU szt.1 Cokół z płyty pokrytej laminatem ALU szt.1 Element - Biuro rady Regał 3 OH szt.2 Szafa aktowa 6 OH, zamek baskwilowy szt.3 Szafa ubraniowa 5 OH szt.1 Szafka wisząca z frontem pełnym - otwierana do góry szt.2 Stolik okolicznościowy okrągły, szt.1 Krzesło konferencyjne na nogach metalowych lakierowanych na kolor ALU ; tapicerka czarna szt. 2 Krzesło obrotowe z regulowanymi podłokietnikami i oparciem, kółka miękkie.szt.1 Element- Finanse Szafa aktowa 6 OH, zamek baskwilowy szt.14 Szafa ubraniowa 6 OH szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ww. ustawy tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie zamówienia, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych z ofertą, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu Zamawiający żąda: a) Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy pzp - w przypadku Wykonawców, wobec których przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru wykonawca składa aktualny odpis z tego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Osoby fizyczne brak podstaw do wykluczenia na podst art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy potwierdzają oświadczeniem zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom i parametrom określonym w siwz w opisie przedmiotu zamówienia oraz w celu potwierdzenia równoważności oferty Zamawiający żąda: - opisu oferowanych mebli wraz ze zdjęciami np. katalog z zaznaczeniem oferowanych mebli..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Mieszka I 5 b, 72-400 Kamien Pomorski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Mieszka I 5 b, 72-400 Kamień Pomorski (kancelaria ogólna- parter) pokój nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.