eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Warszawa: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 101655 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-05, fax 022 877-23-86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymywanie w czystości pomieszczeń w obiektach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o. w okresie od 01.06.2008 r. do 31.05.2009 r. (4 odrębne zadania) - ogółem powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 3800 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a w szczególności wykonali lub wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej cztery usługi sprzątania powierzchni biurowych przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, w tym: dla zadania nr 1 sprzątanie obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 1800 m2 dla każdej usługi, dla zadania nr 2 sprzątanie obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 415 m2 dla każdej usługi, dla zadania nr 3 sprzątanie obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 380 m2 dla każdej usługi, dla zadania nr 4 sprzątanie obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 1100 m2 dla każdej usługi. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty). 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie usług sprzątania powierzchni biurowych (załącznik nr 2 do formularza oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tw.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysuiąclecia 102, 01-424 Warszawa (budynek nr 9, pokój nr 5).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysuiąclecia 102, 01-424 Warszawa (budynek nr 9, pokój nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej za szkody osobowe, rzeczowe oraz utracone korzyści (utracone korzyści poszkodowanego, które mógłby osiągnąć, gdyby nie nastąpiła utrata, zniszczenie, uszkodzenie rzeczy lub gdyby poszkodowany nie doznał uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia) oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań umownych. Umowa ubezpieczenia winna obejmować swoim zakresem działalność Wykonawcy będącą przedmiotem umowy zawartej z Zamawiającym (Tramwajami Warszawskimi Sp. z o.o.). Zakres ubezpieczenia określony w umowie (polisie) ubezpieczenia winien obejmować również odpowiedzialność zakładu ubezpieczeń za szkody powstałe w mieniu powierzonym, stanowiącym przedmiot obróbki, czyszczenia lub innych czynności w ramach usług o podobnym charakterze świadczonych przez ubezpieczonego (Wykonawcę). Suma ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia powstałe w okresie ubezpieczenia określona w umowie (polisie) ubezpieczenia nie może być mniejsza niż: w zadaniu nr 1 - 100.000 zł, w zadaniu nr 2 - 100.000 zł, w zadaniu nr 3 - 100.000 zł, w zadaniu nr 4 - 100.000 zł. W przypadku wyboru jednego Wykonawcy w odniesieniu do kilku zadań, suma ubezpieczenia jest sumą wartości dla każdego z tych zadań. Wysokość franszyzy integralnej i redukcyjnej określonej w umowie ubezpieczenia nie może być wyższa niż: dla odpowiedzialności cywilnej kontraktowej - 1.000 zł, dla pozostałego zakresu odpowiedzialności cywilnej - 500 zł. Ubezpieczenie winno być ważne minimum przez okres realizacji zamówienia, tj. od 01.06.2008 r. do 31.05.2009 r. Umowę (polisę) ubezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy dot. realizacji zamówienia publicznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Zarządu TW Sp. z o.o. w Warszawie, przy ul. Siedmiogrodzkiej 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 1814 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Przychodni Specjalistycznej w Warszawie przy ul. Siedmiogrodzkiej 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 415 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku nr 9 w Warszawie przy al. Prymasa Tysiąclecia 102.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 385 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Sprzątanie pomieszczeń 13 ekspedycji TW Sp. z o.o. wraz z terenami przyległymi oraz innych pomieszczeń zajmowanych przez Dział Nadzoru Ruchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 1105 m2 plus powierzchnie po ok. 2,5 m wokół ekspedycji (wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.