eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-45/23/2014/Projekt - B.O. i OIOM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Gdańsk: PN-45/23/2014/Projekt - B.O. i OIOM
Numer ogłoszenia: 101536 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. św. Wojciecha w Gdańsku Sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-45/23/2014/Projekt - B.O. i OIOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej dla Bloku Operacyjnego i OIOM dla dorosłych Szpitala Zamawiającego, w celu ich modernizacji wraz z adaptacją pomieszczeń Zakładu Rehabilitacji dla potrzeb OIOM i wejścia wraz ze śluzą dla Sali Cięć Traktu Porodowego na pierwszym piętrze w budynku B na terenie Szpitala Zamawiającego usytuowanego na działce nr 62 obręb 33: - adaptacja pomieszczeń na I-ym piętrze budynku B na potrzeby OIOM dla dorosłych - powierzchnia ok. 760 m2 - modernizacja pomieszczeń na wysokim parterze w budynku B szpitala istniejącego Bloku Operacyjnego 6-ciu sal operacyjnych o powierzchni ok. 980 m2 lub 5 sal operacyjnych jeżeli okaże się zbyt mało powierzchni na zaprojektowania 6 sal. 1.1 Dokumentacja projektowa obejmuje: Etap I - wykonanie koncepcji (w tym technologia medyczna, sprzęt medyczny i wyposażenie w meble) dla: A) Bloku Operacyjnego B) OIOM dla dorosłych wraz z wejściem i śluzą dla Sali Cięć Etap II - wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego OIOMU dla dorosłych i wejście wraz ze śluzą dla Sali Cięć Traktu Porodowego w pomieszczeniach po Zakładzie Rehabilitacji z uzgodnieniami w SANEPID i Straży Pożarnej. Etap III - wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego Bloku Operacyjnego w pomieszczeniach w obecnym Bloku Operacyjnym i obecnego OIOM z uzgodnieniami w SANEPID i Straży Pożarnej. 1.2 Projekt obejmuje wszystkie branże w zakresie umożliwiającym jego realizację: - Projekt technologii medycznej - Projekt architektury - Projekt wnętrz w zakresie elementów wbudowanych - Projekt konstrukcji - Orzeczenie techniczne o możliwości przebudowy - Projekt ochrony przeciwpożarowej w zakresie budowlanym i elektronicznym - Projekt elektryczny: elektryczny, teletechniczny, informatyczny, p.poź. - Projekt instalacyjny: wod-kan i cyrkulacja cwu, ogrzewanie centralne, ciepło technologiczne, wentylacja i klimatyzacja, para i kondensat do nawilżaczy central., gazy medyczne. - Przedmiary robót do w/w projektów wraz z kosztorysami inwestorskimi - Specyfikacje techniczne (standardy materiałów) wykonania i odbioru robót - BIOS do w/w projektów 1.3 Dokumentacja projektowa winna być wykonana: - zgodnie z wymogami Zamawiającego i w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5 i 6 do SIWZ - zgodnie z prawem budowlanym - zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych 1.4 Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do procedury uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę i uzyskaniem pozwolenia na roboty budowlane - z upoważnienia Zamawiającego 1.5 Uzyskanie niezbędnych uzgodnień/pozwoleń i opinii rzeczoznawców w zakresie: - przepisów przeciwpożarowych - przepisów BHiP - przepisów higieniczno-sanitarnych Państwowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej lub Rzeczoznawcy ds. sanitarno-higienicznych - uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego - dotyczy dźwigów 1.6 Pełnienie nadzoru autorskiego (w trakcie wykonywanych robót budowlanych), w ilości: - trzy ( 3 ) wizyty na OIOM dla dorosłych - trzy ( 3 ) wizyty na Bloku Operacyjnym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 dokumentacji projektowych dla obiektów użyteczności publicznej, w tym 3 dokumentacje projektowe dla obiektów prowadzących działalność leczniczą, każdy z nich w zakresie nie mniejszym niż jeden ( 1 ) z trzech etapów zamówienia wymienionych w Rozdz.. 1 pkt. 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada: a) aktualnie opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 091-093 lub www.szpital.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, Sekretariat Prezesa (pok. 044).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.