eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Dostawa i montaż mebli w pokojach gościnnych hotelu Promyk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Ustka: Dostawa i montaż mebli w pokojach gościnnych hotelu Promyk
Numer ogłoszenia: 101464 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Ustka Sp. z o.o., ul. Chopina 2a, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8145054, fax 059 8145054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli w pokojach gościnnych hotelu Promyk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do pokoi hotelowych. Wyszczególnienie wyposażenia: - metalowy stelaż łóżka - 54 szt. - materac bez stelaża - 54 szt. - przekładka higieniczna - 54 szt. - szafa ubraniowa wolnostojąca -18 szt. - szafa ubraniowa do zabudowy - 6 szt. - szafa ubraniowa ze skosami TYP 1 - 1 szt. - szafa ubraniowa ze skosami TYP 2 - 1 szt. - szafka narożna pod telewizor - 26 szt. - stolik okrągły - 26 szt. - szafka nocna - 54 szt. - krzesło tapicerowane miękkie - 52 szt - wieszak ścienny wiszący - 26 szt. - obojnica ścienna - 31 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.31.11 - Stelaże do materacy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.11 - Stelaże do materacy Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 36.13.31.23 - Stoliki nocne Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.23 - Stoliki nocne Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2) W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S.A. O. Ustka Nr rachunku: 86 1060 0076 0000 3200 0123 2900 w terminie do 26.05.2008r.; przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) dołączona do oferty, 4) Wadium zostanie zwrócone jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 6) Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu, 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. 10) Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie - Formularz Nr 2 - Rozdział IV, pkt 10, ppkt 9, b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru - Formularz oferty Nr 1 - Rozdział IV, pkt 10, ppkt 1, c) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Wykonawcy powinni przedstawić informację o wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) dostaw o wartości nie niższej niż 60.000 złotych brutto odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Formularz Nr 4 - Rozdział IV, pkt 10, ppkt 11. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, d) Wykonawcy przed terminem otwarcia ofert dostarczą do siedziby Zamawiającego wzorcowe egzemplarze oferowanych w postępowaniu mebli, co stanowić będzie podstawę do oceny walorów estetycznych i użytkowych oferowanego wyposażenia. Wymaga się dostarczenia po jednej sztuce: - metalowy stelaż łóżka, lub prezenter/wzornik/próbnik umożliwiający ocenę walorów estetyczno - użytkowych całości - materac bez stelaża, lub prezenter/wzornik/próbnik umożliwiający ocenę walorów estetyczno - użytkowych całości, przy zachowaniu wymaganej grubości - stolik okrągły - szafka nocna (nie musi być idealnie zgodna z załączonym opisem) - krzesło tapicerowane miękkie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Formularz oferty - Nr 1, 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Formularz oferty - Nr 2 3) dowód wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych), w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28.10. 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 10) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 3, 11) wykaz wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 (dwóch) dostaw o wartości nie niższej niż 60.000 złotych brutto odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy również podać wartości dostaw oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że dostawy te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 4, 12) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Ocena walorów estetycznych i użytkowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustka.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Ustka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul.Fryderyka Chopina 2a 76 - 270 Ustka Pokój Nr 202 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Ustka Sp. zo.o. ul. Fryderyka Chopina 2a 76 - 270 Ustka Pokój Nr 202 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.