Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Włocławek: DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 10136 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Lp Nazwa wyrobu parametry Ilość sztuk rocznie Ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm 40000 160000 2 Korki do probówek wymienionych w punkcie 1. 5000 20000 3 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe. 25000 100000 4 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne. 10000 40000 5 Korki do probówek wymienionych w punkcie 3. 3000 12000 6 Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU ml, pojemność ok. 130 ul kompatybilne z analizatorami rkz Corning 248 i Rapidlab serii 300 5000 20000 7 Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9. 10000 80000 8 Mieszalniki do kapilar o poj. > 100 ?l 31000 124000 9 Końcówki do pipet o pojemności ok. 200 mikrolitrów - żół-te. 12000 48000 10 Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie. 4000 16000 11 Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne. 2000 8000 12 Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4 mm. 4000 16000 13 Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawę-dziami 12000 48000 14 Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm 3000 12000 15 Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z za-krętkami. 25000 100000 16 Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku. 25000 100000 Zadanie 2 lp nazwa wyrobu parametry ilość sztuk rocznie ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 10 litrów. 400 1600 2 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 5 litrów. 500 2000 3 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 3,5 litrów. 150 600.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kła?dają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji i lub sprzedaży materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku. Wykonawca, który nie będzie posiadał w zakresie prowadzonej działalności sprzedaży materia-łów laboratoryjnych jednorazowego użytku zostanie wykluczony. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?- wania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł za ofe- rowany przedmiot. zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną dostawą zostanie wykluczony z postępowania. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za speł?nienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi- dencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw, a jeśli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością, c wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2, d. informacji banku, w której potwierdza się odpowiednią wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, - wymagany dokument - zaświadczenie z banku,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec)
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec) 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DIZ- 2-2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego uzytku przez okres 48 miesiecy ( Zadanie 1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa wyrobu parametry Ilość sztuk rocznie Ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm 40000 160000 2 Korki do probówek wymienionych w punkcie 1. 5000 20000 3 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe. 25000 100000 4 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne. 10000 40000 5 Korki do probówek wymienionych w punkcie 3. 3000 12000 6 Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU ml, pojemność ok. 130 ul kompatybilne z analizatorami rkz Corning 248 i Rapidlab serii 300 5000 20000 7 Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9. 10000 80000 8 Mieszalniki do kapilar o poj. > 100 ?l 31000 124000 9 Końcówki do pipet o pojemności ok. 200 mikrolitrów - żół-te. 12000 48000 10 Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie. 4000 16000 11 Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne. 2000 8000 12 Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4 mm. 4000 16000 13 Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawę-dziami 12000 48000 14 Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm 3000 12000 15 Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z za-krętkami. 25000 100000 16 Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku. 25000 100000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DIZ -2-2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy (Zadanie 2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp nazwa wyrobu parametry ilość sztuk rocznie ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 10 litrów. 400 1600 2 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 5 litrów. 500 2000 3 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 3,5 litrów. 150 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
- Sukcesywna dostawa pipet wraz z akcesoriami dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.