eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Wąbrzeźno: Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno
Numer ogłoszenia: 101340 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76020 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie usługi polegającej na oczyszczaniu i utrzymaniu czystości ulic, chodników, parkingów, dojazdów, ścieżek pieszo-rowerowych na terenie miasta Wąbrzeźno w okresie od 1 maja 2015 roku do 30 września 2017 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych i dojazdów do nich poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne. 2) wywóz zebranych odpadów na wysypisko śmieci. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu i składowania odpadów i śmieci w miejscach do tego przeznaczonych zgodnie z przepisami. 3) oczyszczanie jezdni, chodników, parkingów oraz placów z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu; 4) oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni dróg, chodników, placów, parkingów i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie gołoledzi, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku zimowego utrzymania (piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi); 5) usuwanie zalegającego na parkingach i poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów; 6) zapewnienie przez Wykonawcę, w przypadku wywozu śniegu, specjalistycznego oznakowania ( barierki, pachołki, itp.), dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu; 7) zapewnienie dodatkowego sprzątania w mieście przed uroczystościami i świętami zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, o którym Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi uroczystościami oraz świętami; 8) przedkładanie przez Wykonawcę, codziennie do godziny 8:00, szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem zadań do wykonania w danym dniu. 9) Wskazanie osoby odpowiedzialnej w zakresie uruchamiania akcji zimowej oraz utrzymania czystości w imieniu Wykonawcy. Wskazanie osoby powinno zawierać imię, nazwisko, stanowisko służbowe, kontaktowy numer telefonu, oraz adres e-mail. Zmiana osoby odpowiedzialnej nie stanowi zmiany umowy. 10) Przygotowanie przez Wykonawcę niezbędnej ilości środków ( piasek, sól) do usuwania gołoledzi na jezdniach , chodnikach, placach, parkingach oraz ścieżkach rowerowych oraz do systematycznego uzupełniania piasku w skrzyniach, a także zabezpieczania i dostarczania niezbędnej ilości ww. środków dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych- w miejsca wskazane przez MZUK zgodnie z załącznikiem nr 2. 11) Obowiązek zabezpieczenia placu do składowania materiałów określonych w ust. 10. Mieszanka piasku z solą winna zawierać minimum 10% soli. 12) W ostatnim tygodniu każdego miesiąca oraz na każde inne żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udziału w przeglądzie i odbiorze wykonanych prac. W przypadku nie stawienia się Wykonawcy, Zamawiający dokona przeglądu samodzielnie. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu sprzątania wynikającego z załączników do umowy. Szczegółowy harmonogram prac znajduje się w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ i umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniowych EKOSYSTEM Sp. z o.o., ul. Matejki 13, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 874554,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 845640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 845640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 845640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.