eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów geodezyjnych na terenie miasta Wałbrzycha - 25, 35, 36, 37 Rusinowa; 44, 45 Glinik; 27 Śródmieście; 28, 29, 30, 31, 42 Sobięcin; 32 Gaj; 33, 40, 41 Podgórze



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Wałbrzych: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów geodezyjnych na terenie miasta Wałbrzycha - 25, 35, 36, 37 Rusinowa; 44, 45 Glinik; 27 Śródmieście; 28, 29, 30, 31, 42 Sobięcin; 32 Gaj; 33, 40, 41 Podgórze
Numer ogłoszenia: 100858 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460656, fax 074 8460674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów geodezyjnych na terenie miasta Wałbrzycha - 25, 35, 36, 37 Rusinowa; 44, 45 Glinik; 27 Śródmieście; 28, 29, 30, 31, 42 Sobięcin; 32 Gaj; 33, 40, 41 Podgórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadanie doświadczenia w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia (min. 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat) - na podstawie dokumentów wymaganych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 20-24 58-300 Wałbrzych, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 16 (Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 25, 35, 36, 37 Rusinowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 44, 45 Glinik oraz 32 Gaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu 27 Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 28, 29, 30, 31, 42 Sobięcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 33, 40, 41 Podgórze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: zbadanie ksiąg wieczystych, dla tych lokali, których księga wieczysta nie jest ujawniona w ewidencji gruntów, ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających w odniesieniu do nieruchomości budynkowych i lokalowych, porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, pomiar uzupełniający budynków i użytków, dostosowanie oznaczeń użytków gruntowych do wymogów w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, mapy w skali 1:1000, w kroju sekcyjnym, wyłożenie do wglądu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali, z udziałem wykonawcy prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.