eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Wejherowo: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249
Numer ogłoszenia: 100468 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55622 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wejherowo, ul. Sobieskiego 247B, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6729801, faks 58 6729800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wejherowo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249. Wspólny Słownik Zamówień: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, 45262522-6 - Roboty murarskie, 45410000-4 - Tynkowanie, 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych, 45422000-1 - Roboty ciesielskie, 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg, 45431200-9 - Kładzenie glazury, 45442100-8 - Roboty malarskie, 45421131-1 - Instalowanie drzwi, 45421132-8 - Instalowanie okien, 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego, 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dokumentacja Projektowa - Załącznik nr 1:- Załącznik nr 1a - Projekt budowlany,- Załącznik nr 1b - Projekt aranżacji wnętrz, - Załącznik nr 1c - STWiORB, - Załącznik nr 1d - Przedmiar, - Załącznik nr 1e - Dokumentacja konserwatorska dotycząca zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 249 w Wejherowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3. Miejsce realizacji: Wejherowo, ul. Sobieskiego 249 3.4. Budynek znajduje się w układzie urbanistyczno-krajobrazowym miasta Wejherowo wpisanego do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numerem 957, dawny numer rejestru 818, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dn. 26.02.1979r., zmienioną decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 04.10.2011r., oraz wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków Wejherowa. Decyzja Miejskiego Konserwatora zabytków w Wejherowie nr 27/2016 z dnia 26.02.2016r., stanowiąca załącznik do SIWZ. 3.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. Jednakże przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 3.6. Zgodnie z decyzją nr 27/2016 Miejskiego Konserwatora Zabytków wykonany projekt nowej stolarki okiennej i drzwiowej werandy należy przedłożyć do zaopiniowania przez MKZ w Wejherowie, a pozytywna opinia jest warunkiem przystąpienia do wykonywania tej stolarki i prac montażowych. 3.7. Przed podjęciem robót budowlanych związanych z pracami wykończeniowymi elewacji budynku, schodów i otoczenia należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Wejherowie szczegóły materiałowe i kolorystyczne stosowanych materiałów budowlanych. 3.8. Informacje szczegółowe: a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. b) Technologia wykonania robót budowlanych określona została w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Podane w przedmiarach w kolumnie podstawy oznaczenia, są jedynie pomocnicze i nie określają technologii budowy. 3.9. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, m.in. w przypadku awarii pojazdów oraz urządzeń silnikowych w wyniku której wystąpił niekontrolowany wyciek materiałów ropopochodnych, Wykonawca winien postępować zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo nr 29/2013 z dnia 01.08.2013r., stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ g) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, h) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. i) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.10. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - min. 36 miesięcy. 3.11. Warunki zapłaty za wykonane roboty: a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c) Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktur przejściowych i faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. d) Faktura płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze i w umowie. e) Do faktury Wykonawca zobligowany będzie doręczyć protokół odbioru częściowego lub końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.12. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30 i 7 ustawy z dnia 29 stycznie 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizacje robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane prawem decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. 3.13. Ze względu na specyfikę zamówienia tj. przebudowę obiektu wpisanego do rejestru zabytków prowadzonych pod nadzorem konserwatorskim w projekcie budowlanym, STWiORB , opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót wskazano nazwy własne produktów i materiałów, które służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiału(ów) innych producentów niż podane w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowany(-e) materiał(-y) odpowiada(-ją) wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczególności w zakresie parametrów technicznych i kolorystyki. 3.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4ml budowa Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 13, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1198469,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 862573,27

  • Oferta z najniższą ceną: 862573,27 / Oferta z najwyższą ceną: 947815,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.