eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Utrzymanie czystosci placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Kędzierzyn-Koźle: Utrzymanie czystosci placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla
Numer ogłoszenia: 100248 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66936 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystosci placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych na placach zabaw o łącznej powierzchni 8,1966 ha tj. : - sprzątanie placów zabaw 2x w tygodniu w poniedziałki i czwartki, a także na telefoniczne zgłoszenie Straży Miejskiej lub Zamawiającego, na wszystkich placach zabaw, (jeżeli zajdzie taka potrzeba), w okresie letnim i zimowym. Okres letni - kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik. Okres zimowy: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień. - opróżnianie koszy na śmieci - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), a także na każde zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Straży Miejskiej (jeżeli zajdzie taka potrzeba) w okresie letnim i zimowym. Obecnie ilość koszy wynosi 86 szt. - wywóz śmieci 2 x w miesiącu x 3 kontenery 1100 - jeśli firma sprzątająca nie posiada stosownego zezwolenia na wywóz odpadów (wpisu do Rejestru działalności regulowanej) ma obowiązek podpisać umowę z firmą posiadającą wpis do rejestru działalności regulowanej oraz na transport odpadów i przedstawić kopię Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac - w okresie letnim i zimowym. Wywóz odpadów do RIPOK. - koszenie trawników o powierzchni 5,2376 ha, (co najmniej dwa razy w miesiącu w okresie letnim) lub w zależności od potrzeb częściej (trawa nie powinna być wyższa niż 6 cm) tj. co najmniej 10 razy w ciągu okresu letniego, - strzyżenie żywopłotów 2 razy w roku w miesiącu czerwcu i wrześniu po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Obecnie długość żywopłotów wynosi 1040 mb, a śr. wys. 0,7, szer. 0,5 m. - sprzątanie 656,65 m2 chodników przylegających do placów zabaw 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) okresie letnim, a także na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Straży Miejskiej, - sprzątanie, bieżące odśnieżanie chodników (656,56m2) i posypywanie piaskiem w okresie zimowym oraz w innym okresie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego lub Straży Miejskiej, - zapewnienie dyżuru interwencyjnego w dni robocze w godz. od 7:00 do godz. 21:00 oraz w dni wolne ustawowo od godz. 9:00 do godz. 21:00 dla przyjmowania telefonicznych zgłoszeń interwencyjnych Straży Miejskiej lub Zamawiającego. Przystąpienie do prac interwencyjnych ma nastąpić w czasie do 2 godz. od chwili zgłoszenia. W celu przyjmowania i wykonywania prac interwencyjnych, wykonawca poda (na etapie zawierania umowy) dane i telefon kontaktowy do osoby dyżurującej - przyjmującej zgłoszenia, - pielęgnacja zieleni, która znajduje się w obrębie placów zabaw tj. przycinanie gałęzi, podlewanie roślin,(jeżeli będzie taka potrzeba), - zgłaszanie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa dewastacji i wszelkich uszkodzeń urządzeń zabawowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Komunalne Sp. z o.o, Grunwaldzka 42 / 44, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191174,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71245,80

  • Oferta z najniższą ceną: 71245,80 / Oferta z najwyższą ceną: 729540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.